donderdag 4 juni 2009

`Zo gaan de dagen snel geen tijd om even te schrijven.Gistrerenochtend eerst gezellig visite smiddags met Lianne mee geweest met zijn drieen om haar aan te moedigen bij het eindtoernooi onder de 12,helaas vierde geworden van de vier maar was wel een heel gezellig team en dat is zeker zo belangrijk nu hoort ze pas na de vakantie of ze door is naar onder de 13,we gaan het horen.
Nu even geen voetbal meer even wennen maar ook wel wer lekker voor een poosje.
Vandaag gewerkt,aanwezig zijn meer, drie van die kleintjes lekker gebadderd en natuurlijk ook gezellig bij mijn collega's geweest en een bakkie koffie,toen nog even de bloeddruk en hij was goed 116 boven en 81 onder nou dat is perfect,hopelijk blijft hij nu goed.
Handen hebben zich goed gedragen op het werk met het vele wassen en deinfecteren met handalcohol.
Vanmiddag even rust halfuurtje in gelast ,had last van mijn schouders even rustte helpt ook best wel.
Morgen ook een soort van druk op mijn manier, en zaterdag naar de Samenloop voor hoop in wateringen van KWF,loop mee als survivor samen met mijn zus,en daar loopt Maarten van der Weijden ook mee de eerste openingsronde,Is dus 24 uur aan de gang bij elkaar, dus wie wil kan gaan kijken in Wateringen, in het wateringsepark op de site van KWF kan je ook het een en ander vinden waar het nog meer is en wat er allemaal te doen is.
Ik zal jullie verslag brengen hoe het was.Nu even mijn vriendin succes wensen en mijn broer schoonzus en de rest die gaat lopen dit weekend veel plezier en vol houden dat doe ik ook!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Fijn dat je werk uurtjes goed zijn gegaan.
    ja, de vakantietijd begint te komen he, de sportclubs houden ook op.
    Even tijd voor andere dingen.
    Jij een fijn weekend en alle succes bij de samen voor loop tocht.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Ik probeer maar weer eens of `t me lukt om je te zeggen hoe dapper ik je vind,jou moed om zo veel mogenlijk de draad weer op te pakken is eindeloos,geniet van de dingen die je onderneemt, maar dat doe je ook lees ik telkens weer,voor nu een fijn weekend,dikke knuffel uit Limburg,Els

    BeantwoordenVerwijderen