woensdag 10 juni 2009

Opstaan met dunne enkels gebeurd wel maar voor je het weet na een uurtje zijn ze al weer dik,maar even aan kijken .Vanochtend in de stad gelopen met Eef wezen shoppen,vanmiddag voor het eerst een beetje van mijn haar geknipt heel klein beetje om een beetje model erin te krijgen.Dames ook weer geknipt.Nog een gift chemotabletten en dan is deze kuur klaar,ik ben blij want ik voel het goed het is soms wel wat zwaarder aan het worden sneller moe,en erg veel koude rillingen van binnen om het zomaar te zeggen.En gewoon ook koudelijk,vorige keer 5 jaar geleden na de chemo had ik het alleen maar heet, toen ook hormoontabletten zal ook wel een oorzaak zijn geweest,van de hitte die je toen telkens overviel.Maar we houden vol en na een weekje rust gaat het vast weer lukken met de nieuwe kuur.Op naar de ct scan weer een spannende tijd,en natuurlijk hoop op weer een goed uitslag.
Merk soms dat ik niet altijd zin heb om mijn verhaal tegen dorpsgenoten,met name die ik normaal ook niet regelmatig spreek, wil vertelen en zeg dan dat het naar omstandigheden goed gaat en zeker als die meiden erbij zijn heb ik er geen zin in,ze zullen het goed bedoelen maar om nu alleen het gesprek te beginnen met hoe het met mijn gaat heb ik nu even geen zin in.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig meis, nu even rust, neem die ook hé, in alles.
    En gewoon lekker doen waar je zin in hebt, niets tegen je zin in doen. Kost dan ook veel te veel energie, kun je beter gebruiken voor leuke dingen toch!!
    Knuffel Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Eindelijk weer even tijd om alles bij te lezen, ja een mens maakt zich eigenlijk veel te druk. Goed om te lezen dat het zo goed gaat en logisch dat je niet het hele verhaal telkens weer wil vertellen. Moet ze maar snappen hoor!. je maakt wat mee jij met al die bekende mensen. Hou vol en ik duim weer voor je en een extra kaarsje steken we ook weer op. Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen