donderdag 11 juni 2009


Zo nu is het echt klaar met deze kuur,mijn lijf mag weer bij komen en dat heeft het ook echt nodig dit keer.

Vanochtend even een nieuwe broek gekocht want de broeken zitten te strak niet lekker even schrikken als je de maat meot pakken maar aan de andere kant lekker belangrijk,zoals Lianne dat kan zeggen.Ze heeft gelijk dan maar een maatje meer,schoenen kan ik even niet kopen want die varkenspootjes zijn er al heel snel weer als ik loop.

Vanmmiddag met Milou der klas beestjs wezen vissen uit de sloot,hun vissen en ik kijken of er niemand in viel gelukkig niet!Daarna bekijken wat ze allemaal hadden gevangen,leuk maar mijn benen hadden het wel gehad dus thuis weer met mijn luie kont op de bank, beentjes omhoog,zo moeilijk om toe te geven, aan de voeten, en de vermoeidheid.

We gaan een druk weekend te gemoet maar ik ga er gewoon voor en genieten van al de dinge,dat moet ik niet vergeten!

1 opmerking:

  1. Fijn meis, laat het weekend maar komen.
    en bedenk maar:
    "Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat"
    Fijn weekend en vooral veel van genieten.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen