maandag 8 juni 2009


Zo even bij schrijven.Nog drie dagen en dan zit deze chemokuurtabletten er weer in,het gaat best weer goed alleen af en toe een soort van bibbers in je lijf echt koud heb je het dan niet maar de binnenkant,voornamelijk in mijn bovenlijf.
Niet dat ik het snel warm heb want dat kacheltje werkt niet zo dan maar wat exsta s aan,hemdje en T-shirt lange mouw.
Vrijdag druk gehad op school computerles gegeven,creamiddag geholpen,en de huishoudelijke dingen.
Zaterdag een speciale dag voor mijn zus en mijn,we hebben samen ,nou eigenlijk niet echtsamen er waren natuurlijk nog meer lotgenoten de samenloop voor hoop van KWF geopend,met Maarten van de Weijden. Even een handtekning op het shirt wat ik aanhad bij de ladyride van Leontien,op de foto,een vriendin van ons haar zus heeft deze foto gemaakt.
Het was heel emotioneel om op, you never walk alone,samen met mijn zus te lopen het begin van de loop van 24 uur.Heel veel enthousiaste mensen die daar met teams gelopen hebben. De mensen die langs de kant stonden en applaudisseerde voor de lopers.Ze hebben een enorm bedrag bij elkaar gelopen en met kraampjes waar je van alles kon kopen,zoveel vrijwillegers die zich in zetten voor het goede doel ,geld voor onderzoek naar behandelingen met genezing voor kanker.Want het blijf een klote ziekte die zoveel mensen treft niet alleen de patient maar ook de mensen bij de patiënt.'s avonds met mjn zus en zwager naar al die lichtjes wezen kijken er stonden langs het wandelpad 8000 zakken met spreuken en mooi woorden met kaarsjes erin voor hoop en gedenken voor al die mensen die het gevecht moeten doen en voor hen die niet mochten winnen. Ik hoorde dat ze 155.00 verzamelt hebben.Zus bedankt dat je met mijn mee liep en loopt deze weg.Je bent een kanjer!
Gisteren met Lianne aan het bakken geweest,kaneelbroodjes erg zoet maar wel lekker geworden,Milou is woensdag aan de beurt met muffins bakken, en de dingetjes in huis gedaan,lag op tijd op bed maar dat inslapen blijft nog niet makkelijk gaan.
Vanochtend op mijn werk weer twee uurtje gewerkt,was rustig maar gelukkig hadden mijn collega's wat voor mijn overgelaten . Ik kom natuurlijk ook om wat te doen al blijf het ook gezellig om met elkaar te kletsen en weer om de tafel te zitten.
Thuis lekker gegeten met mijn kanjer die weer uit school kwamen met hun verhalen,dit zijn van die mooie dingen,gewoon aan tafel met een boterham en hun geklets.
Een heel verhaal in het kort?Aftellen naar woensdag zijn we weer klaar met deze chemokuur.Weekje rust en dan weer horen waanner de CT-scan weer gaat gebeuren.Spannend weer!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    De tijd vliegt inderdaad voorbij; het is al weer enige tijd geleden, maar ben weer helemaal bijgelezen.
    Wat fijn dat je bloeddruk nu eindelijk een beetje op peil lijkt te blijven. En wat een geweldige ervaringen met de samenloop voor hoop.
    Woensdag alweer een kuur afgerond; eerlijk gezegd ben ik de tel kwijt nu. Als ze hun werk maar blijven doen! Inderdaad spannend weer met die scan.
    Ik hoop voor je dat je de moed kunt vinden om ook die dingen op te pakken waar je nu zo tegenop ziet. Kan me voorstellen dat je daarbij een drempel over moet. Heel veel sterkte daarbij meis!
    Lieve groetjes,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, da het allemaal zo goed gaat, hou vol hé...!!
    Op naar woensdag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo zeg,
    Alweer een beroemdheid gespot! Dat wordt nog wat met jou. Nog even en dan willen alle beroemdheden met jou op de foto!
    Maar wel weer helemaal top gedan joh, je bent een topper hoor.
    Blijf genieten van je hoogtepunten (die heb je genoeg zie ik).
    Lianne ook jij bent een echte voetbaltopper hoor. Hopelijk hoor je snel of je erbij zit.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen