woensdag 8 juli 2009

GOED NIEUWS!!!!! FEESTJE???

Yes,goed bericht,vanochtend toen we naar het ziekenhuis reden keek ik zo naar de lucht ,en achter die donkere wolken,zat een lichter wolkendek en daar tussen door scheen de zon even naar ons beneden,weten ze het al boven ,en laten ze even de zon zien om te zeggen dat het goed is?
Na even wachtte bij dr. Bos zei ze dat ze gekeken had en dat het er goed uitzag!Toen viel er al weer een heleboel van mijn schouders,samen gekeken op de scan en daar was het bewijs echt met blote oog kon je zien dat het kleiner was dan de vorige keer,bloedwaardes goed markers stabiel een super blije ik, en Eef ontspande ook weer.Nog alle verdere vragen doorgenomen en allemal duidelijk antwoord gekregen we gaan door met deze manier tot mijn lichaam er niet meer op reageert,want tot nu toe doet de chemo nog steeds zijn werk, of ik het lichamelijk niet meer aan kan ,maar met deze berichten krijg je weer de adrenaline om verder te gaan en wil je meer, daar doen we het voor!Kleiner worden en nog kleiner worden geeft mijn weer tijd en die wil ik nog, heel veel tijd want wat ik vaak zeg in tijd wordt ik hebberig.Ga haast vertrouwen op mijn lichaam.
Zelfs mijn bloeddruk was nu 85 bij haar ,zodoende de bloeddruk tablet iets minderen zodat we wat minder dikke voeten krijgen misschien?Misschien weer wat meer kan lopen,werken vond ze ook o.k. voel zelf aan wat ik kan en vertrouwd op mijn afdeling bij dingen melden als infecties zodat ik beter er niet kan zijn.Komt goed heb ik gezegd.
Nog lekkerder vakantie vieren met dit bericht!Neem er allemaal een borrel op of taart maar je mag ook even hier komen taart eten.En al die kaarsjes hebben weer geholpen want je ziet het hij blijft me dragen en daar moeten we op blijven vertrouwen.
Morgen om half twaalf gaan we voor kuur 14 en die gaat weer zijn werk doen!!

13 opmerkingen:

  1. He Monique, Eef, Milou en Lianne,

    Super fijn dit goede bericht!Gefeliciteerd. Wij nemen vanavond een stukje taart op jullie! We duimen voor nog meer van zulke berichten.

    Liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes!!!! Hoe krijg je het voor elkaar kanjer!!!
    Ik blaas m'n kaarsje weer uit en bewaar 'm voor alle volgende keren die nog gaan komen en dat zijn er een heleboel!!!
    Misschien wip ik vanavond nog ff aan, veel plezier vandaag, dat zal zeker lukken...
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YESSSSSSSSS!!!! TAAAAAAAAAAART!! Geweldig nieuws Monique. Heerlijk dat al je inspanningen op deze manier beloond worden!
    Xie je!
    Liefs, Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat meis, en ja ik had eigenlijk niet anders verwacht.
    Je bent zo'n kanjer.
    En je doet het zo goed, dat moet toch ook wel goed gaan.
    Natuurlijk is het afwachten hoe je reageert op de chemo, maar tot nu toe, reageer je bijzonder goed. Zo goed dat je zelfs al weer een paar uur aan het werk bent, wie doet je dat na.....
    Lieverd, geniet van deze goede uitslag, ja bouw maar gerust een feestje..!!
    Hier kun je weer even mee verder.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique
    Fijn zeg,zulk goed nieuws!
    Dat is zeker een feestje waard.
    Geniet ervan.
    Groetjes Angelica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, wat een heerlijk bericht, want Monique, het blijft echt spannend wat je zo iedere keer te melden heb, heel fijn meis jullie verdienen het,
    Groetjes, jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Helemaal geweldig wat een goed nieuws.
    Geniet ervan en vanavond proosten we erop!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique
    Helemaal fijn wat een goed nieuws.
    Gefeliciteerd!!!!!!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Monique, Eef, Lianne en Milou,
    Geweldig, wat een goed nieuws. Wij zijn ook superblij voor jullie!!!! Wij gaan op weg naar de ijssalon om een lekkere ijscoupe te nemen. Als we dichterbij hadden gewoond waren we zeker aangekomen om het te vieren.
    Heel veel liefs,
    Asline , Wilfried, Li Shu en Yao Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha nicht,

    Super zeg dat is fijn voor jullie allemaal. Geniet maar van het nieuws een hele fijne vakantie voor jullie 4 en proost op het leven

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve, Lieve lief!

    Wat een geweldig nieuws en wat ben je toch een kanjer! NATUURLIJK gaan we volgend jaar weer fietsen. Ik heb al tegen Noesje gezegd dat ze dan niet meer voorop kan, maar een achterzitje staat al voor haar klaar, dat is dan ook al geregeld!
    Het taartje smaakte trouwens overheerlijk, maar ik denk dat hij aan je keukentafel nog beter smaakt... binnenkort een bakkie??

    In gedachte altijd bij je!XXX

    P.s. Noes heeft vandaag een prachtige (roze) broek gekregen. Natuurlijk weer veels te duur, ze heeft 'm dus maar aan te trekken... VOLGEND jaar... hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique.

    wat een opluchting dat de berichten zo goed zijn, ik leef in spanning met je mee en je hebt er zoveel voor gedaan, klasse.!!!!

    kus

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé Monique,

    Wat een fantastisch nieuws! Helemaal te gek. Hoop dat de komende kuren ook zijn werk zullen doen. Hou vol. Je bent een toppertje!
    Geniet van dit goede nieuws met z'n 4-tjes en met iedereen die je verder lief is.
    Geniet van de vakantie. Maak veel plezier.

    Liefs San

    P.S. Na onze vakantie kom ik een bakkie bij je doen...

    BeantwoordenVerwijderen