dinsdag 7 juli 2009

Vandaag het een en ander in huis gedaan allemaal kleine klusjes,vanmiddag was mijn schoonzus er weer om te helpen en lekker even een bakkie thee gedronken samen.
Sms van mijn zus gehad, is in Italie vind ik best moeilijk dat zij er niet is morgen als eerste een berichtje naar haar want voor haar is het ook weer spannend en nu nog zo ver weg.
Vanmiddag werd het geld van de lady ride overhandigd aan de drie goed doelen elk doel 3000 euro!!!,Thijmen het kindje met de stofwisselingziekte nam zijn cheque in ontvangt en ook Noes voor stichting hartekinderen,en Nel,oncologieverpleegkundige, voor de mammacare van Rddg .We gaan later om de tafel zitten hoe we dit gaan besteden o.a. die koelkast moet toch te doen zijn voor de dagbehandeling chemo.En nog wat andere dingen wat ze missen. Mariska bedankt voor jouw inzet en die lieve woorden waar de traantjes weer van gaan vloeien,we gaan ervoor volgen jaar weer de lady ride te rijden!
Deze dag is bijna om ,morgen weer een spannende dag. Raar als je in het ziekenhuis bent en eigenlijk weet dat de uitslag er al is en je het zelf nog niet weet .Maar morgen om half 10 hebben we de afspraak,dan gaan we het horen en jullie daarna .Ik weet dat jullie mee leven ,en hopen en kaarsjes brandden ,en die steun moeten jullie blijven geven.Wat het ook gaat worden.Ik weet dat ik het alleen moet doen ,maar met name voor mijn kanjers . Jullie lieve woorden heb ik ook nodig en hoop dat jullie ons blijven steunen.Samen blijven we gaan voor de hoop op een hele lange tijd met mijn meisjes en mannetje en jullie allemaal!Ik heb mijn leven zo lief, en wil nog zoveel meemaken hier op deze aarde dicht bij wie mijn lief zijn!

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht; is het gauw morgen en komt er even weer een stukje duidelijkheid...
    Ik denk aan jullie en zoals geschreven: ik ga voor de taart!!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique, ik ga voor je duimen en zeker een kaarsje branden! Ik gun je zo een goede uitslag. Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he lieve Monique,
    Oh wat is het weer spannend voor jullie morgen.Alle kaarsjes heb ik vanavond branden voor je,en de duimen draaien weer hoor.
    Probeer nog wat te slapen en morgen op zeker wordt een goede uitslag dat jullie de week daarna heerlijk met je kanjers op vakantie kan gaan.
    Hou je taai dikke knuffel Anneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Zeker zullen wij jullie blijven steunen. Veel kracht en liefde toegewenst voor morgen. In gedachten bij jullie, jullie zijn samen zo sterk!!!
    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo meis, gisteren was een goede dag.
    Die ben je goed door gekomen.
    Dan trekken we die vandaag maar door, vind je niet...??
    Vannacht is er genoeg donder en bliksem geweest (hier tenminste).
    ga voor een goede uitslag, waar je mee verder kunt samen met jouw drie kanjers.
    sterkte en goede moed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,

    Ook wij duimen weer voor je vandaag.

    Liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen