zondag 12 juli 2009

Het gaat weer goed,vrijdag wel spierpijn gehad maar was zeker niet al te erg.Allen mijn huid aan de onderkant van mijn grote teen is aan het kapot ,gaan flink smeren met bioforce en voor de rest vet houden ,moet lukken om het niet te erg kapot gaat i.v.m. infectiegevaar.Voeten lijken iets minder dik maar temperatuur is ook niet al te hoog meer,wel heb ik gisteren weer gelopen mijn rondje kon zomaar in mijn zus haar wandelschoenen,viel niet mee was al erg lang geleden, maar weer gedaan! Even langs de bruine madonna geweest,ondertussen gingen Lianne en Eef ,die mee liepen op mijn rondje, bij de beestenboel van hodepijl kijken.
Was fijn om even bij haar langs te gaan na zo een goed uitslag van van de week,zal niet vertellen wat ik allemaal voel en denk als ik bij haar ben maar is goed ze geeft mijn energie en ook kracht dat voel ik!
Ga zo op de fiets even naar mijn moeder,dames mee met rapport als ze zin hebben, maar zijn lekker lui fietsen is wel heel veel gevraagd volgens hun reactie, daar is mijn zus en zwager ook als het goed is ,heb ze al gesproken is weer in het land sinds gisteren.
Van de week de laatste digetjes kopen voor de vakantie en dan naar Oostenrijk,maar ik scrijf van de week nog wel even hoe het gaat.

1 opmerking:

  1. Ha, goede vooruitzichten meis..!!
    Ga maar lekker genieten.
    Doe ik ook, helemaal geweldig.
    Liefs en een hele goede vakantie
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen