dinsdag 14 juli 2009

gaat goed

Het gaat goed we zijn lekker aan het vakantie vieren, beginnen een beetje in het vakantieritme te komen en zijn aan het aftellen voor onze reis naar Oostenrijk,zijn met de voorbereidingen bezig,telkens een beetje.Gistren zijn we naar de Boomgaard geweest voor de laatste dingetjes te kopen met zijn drieën,moet helaas nog maals om te ruilen want mijn maatje is echt een maatje meer en een korte broek, is toch wel prettig en ik hoop ook nodig?Gaan we donderdag nog wel even doen,morgen werken een ochtendje heb er zin in en voel me goed om de vier uur te gaan werken.

2 opmerkingen:

  1. Hé Monique harstikke goed van die uitslag wel aan je gedacht op de vakantie en ik had nu even tijd om je blog te bekijken dus dat is weer fijn om te lezen.
    Ik zou zeggen een hele fijne vakantie en geniet er van met z'n alle want jullie hebben het verdient.
    Ik kom wel een bakkie doen als je terug bent en dan kletsen we weer heerlijk bij.

    heel veel liefs Merian en de fam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha moniekie..
    Ik geniet van je goede nieuws en wens je nog heel veel goed nieuws-dagen toe!
    Voor nu een fijne vakantie met je mannetje en je dames,geniet geniet geniet.... Els

    BeantwoordenVerwijderen