donderdag 27 augustus 2009

Het zit er weer in .In een keer raak geprikt, liep lekker, alleen had ze de Avestin(infuuspomp) i.p.v. half uur, een uur ingestelt wat als gevolg had dat ik een mooie bloedruk had zelf nog lager dan toen we begonnen. Meestal wordt hij hoger van de Avestin dat in normaal.We , mijn zus en ik,hadden dus lekker de tijd om bij te kletsen en dan gaat de tijd sneller.
Vanavond begonnen met de chemotabletten,hoop dat ze het werk gaan doen.
Wel moest ik toch even de markers kijken helaas iets verhoogd maar nog zeker onder de norm,weet dat het kan wisselen per keer dus moet me even verzetten tegen de angst prikkel die er dan weer ontstaat.
Bijna alweer weekend morgen kapper,weekend hebben de dames allelei dingen en ik moet echt wat in huis doen vandaag echt niets gedaan,wordt tijd!!
Fijn weekend allemaal,bij geen bijzonderheden horen jullie mijn eind van het weekend weer.

2 opmerkingen:

  1. Mooi zo, deze buit heb je weer te pakken.
    Nu kan/ is het zijn werk aan het doen.
    Geniet van het weekend, lieve meis.
    Pas goed op jezelf, en spaar je krachten tot 1 september.
    Fijn weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Een goede oudejaarsdag hé en een fijne jaarwisseling...!!
    Op naar een heel goed "nieuw" jaar.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen