maandag 31 augustus 2009

oudjaarsdag zoals sommige deze dag noemen

Lekker weekend gehad de dametjes zij hebben al hun bezigheden kunnen doen.Lianne gevoetbalt en op getreden met drumpack ,de laatste keer voor haar ze stopt ermee, gaat nu naar het jeugdorkest,kwam heel enthousiast terug hoop dat dat zo blijft vind het zo leuk als ze ook muziek erbij doet met al dat sporten.Een ander vorm van teamverband in het orkest.
Milou had een kinderfeestje en heeft hiet van genoten,zondagmiddag heeft ze in het koortje gezongen, de doopviereng van ons buurmeisje en nog drie ander kindertjes.
Genoten van al deze bezigheden ,of er niets aan de hand is lijkt het soms wel,voel me best goed wat kleinigheidjes maar dat is zeker te doen.Vandaag kreeg ik de datum voor de scan doorgebelt 14 oktober een eind weg maar voor we het weten staan we er weer voor.
Vandaag gewerkt,aanwezig geweest, alvast getrakteerd voor mijn verjaardag,wat is het toch gezellig bij ons op de afdeling, hoop zo dat ik nog een tijd bij hun kan werken.
Vandaag oudjaarsdag zoals sommige zeggen. Op naar een nieuw levensjaar en jullie weten dat ik daarvoor ga ,want ik hoeft geen kadootjes maar ben wel hebberig in levensjaren,maar die kan niemand mijn kado doen.Ik kan alleen bidden en hopen dat ik ze mag krijgen voor mijn kanjers en ook voor mijnzelf want ik wil nog zo genieten van hun.
Morgen dus feest 46 jaar,denk wel vaak aan vorig jaar zo blij dat ik 5 jaar verder was de gevarenzone voorbij maar dat mocht niet zo zijn.
IK ga morgen genieten en dan op naar volgende week dan vlieg in naar Canada!!

5 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat, en maak er maar een geweldige dag van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve, jarige Kanjer!!

    Van harte!!! 46 jaar... Geweldig!! Een hele fijne dag gewenst! Ga je genieten?

    Lieve monique, Ik wens je een lang en gelukkig leven toe!

    Dikke kus

    p.s Je taart was HEERLIJK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Van harte hoor met je 46ste verjaardag.
    Maak er een mooie dag van, geniet ervan!!!!!
    Lieve groetjes
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha nicht,

    Van harte meid, ik hoop dat je een super dag gehad hebt. Bij deze ook alvast veel plezier in Canada en doe Bono de groetjes.

    Veel liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne Boere01 september, 2009

    Lieve Monique,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad met de mensen die je liefhebt. Verder wens ik je een goede reis naar Canada toe, geniet en pluk de dag!
    liefs, Marianne
    PS nog bedankt voor je kaart met briefje, je had geen dubbele kaart gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen