woensdag 16 september 2009

BONO DAY in dit stadion vanaf de cn tower


ITS BONO DAY TODAY dat is wat de jongens ook zeggen,vandaag gaan we naar het honkbalstadion in Toronto om U2 te zien.Bono moest is weten wat zijn concert weer samen heeft gebracht ,een vriendschap die er natuurlijk ook heel wat jaren was maar hij heeft er een soort van voor gezorgd dat we elkaar weer mochten ontmoeten,heel speciaal!!!11 jaar geleden in de kuip in Rotterdam en nu in Toronto.
Ik ga genieten zoals jullie allemaal zeggen zo leuk mijn fanmail te lezen zo in de ochtend.
Vanochtend even naar de winkels ,lunch met de boys thuis en vanmiddag gaan we met de metro naar het stadion begint om 7 uur,voorprogramma.
Voel me goed,maar ik wordt ook goed verzorgt hier voor Brayn zal ik de monique van de frog worden,dit omdat hij een ssort van vlooienspel kikker in mijn koffie liet belanden dat was lol ,nu probeert hij het telkens weer maar meestal mis!Maar heeft enorme lol daarmee.
MIjn dag gaat beginnen jullie horen hoe het was,denk aan mijn als jullie laat naar bed gaan??

Lieve groetjes voor jullie allemaal.

5 opmerkingen:

  1. He Mo, En dan nu lekker uit je dak, hoop voor je dat je ff alles los kan laten en goed uit je dak mag gaan, genieten dus,
    gr. jolanda v G.
    p.s. Lianne was goed bezig op de training, gr. Cor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, meis, als je dit nu leest is het concert al weer achter de rug, maar het zal geweldig zijn geweest.
    En ik hoop dat je er voor 100 nee 1000 % van genoten hebt.
    Deze happening heb je maar mooi meegemaakt. en ja een fijne vriendschap weer heel dicht bij gehaald. Wat is er mooier dan dat...!!!
    Geniet nog maar lekker, en vandaag met de beentjes omhoog, hé als het nodig is...!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,mama
    ik heb het hier heel leuk.
    maar het is natuurlijk leuker met jou.
    ik mis je een beetje.
    papa heeft lekkere macaroni gisteren gemaakt.
    bij jolanda heb ik bloemkool gegeten.
    heb je het een beetje naar je zin?
    hoe was het bij U2?
    dit berichtje heb ik bij Helen geschreven.
    groetjes en een hele dikke kus van milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heei Mams,
    Hoe gaat het daar.
    In dat verre Toronto.
    Hier gaat alles goed.
    En we hebben gister macaroni gegeten.
    Lekker zacht.
    We moeten za. tegen GDA.
    Dat word zwaar.
    Om 6:00 al op Schiphol.
    Pff...
    Nou -XxX- Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Net te vroeg om te lezen over hoe het bij Bono was.
    Heb je die foto zelf gemaakt vanaf die toren?? Brrrrrrr, mens wat hoog. Maar je draait daar misschien inmiddels je hand niet meer voor om. Ik las elders dat je ook al eens op een toren hebt gestaan met glazen vloer. Vreeeeeeeeselijk; ik geloof niet dat ik daarop zou durven staan.
    De laatste daagjes alweer. Dus nog even genieten!
    Lieve groet,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen