donderdag 17 september 2009

HET WAS ECHT GAAF

Petra en ik zijn samen wezen eten voor het concert heerlijke pizza en natuurlijk taart toe maar dat was iets te veel we moesten wat latern staan ool al was het zo heerlijk.Naar het stadion gelopen het is een groot mooi stadion zoals he jullie op de foto zagen en inderdaad die heb ik zelf vanaf de toren gemaakt.Het was druk maar niet zo druk als bij ons rond een stadion wanner er een concert in Nederland is.
Even schrikken want Petra der barcode op het kaartje werkte niet,maar daar liepen we even naar binnen naar het podium kijken was groot en mooi en 360 graden rond,we hadden schitterende plaatsen.Even rond gelopen Petra heeft een T shirt gekocht ,en teon weer terug naar je plaats,toen we evn daar zaten kwam Stan,de show kon beginnen,maar eerst het voorprogramma waren niet slecht wist de naam niet te herkennen maaar wel twee van hun liedjes o.a. Shute your eyes.
Om even 9 kwamen ze op dit was echt gaaf we moesten elkaar even vasthouden want zij waren het die mijn uiteindelijk naar Petra hebben gebracht ze moesten is weten!!
We hebben twee uur genoten ze zongen oud en nieuw we konden lekker mee galmen en het geluid was mooi en helder, was gaaf,en de lichteffecten en zelfs de cn toren had verlichting Stan en Petra wisten niet of dat altijd was maar was nu echt gaaf.effect.
Het podium was rond zodat denk iedereen een mooi beeld had en de schermen gaven het mooi weer.
Daar zat ik dan tussen zoveel mensen allemaal te genieten van bono en zijn mannen en ik heb ook genoten samen met Petra en Stan heel speciaale herrinering aan U2 erbij. En herrineringen blijven bestaan.Whit or whitout you werd ook gezongen dit gaf wat emoties maar ook goed om Petra bij me te hebben.( Stan komt even de cd van U2 aan zetten zodat de sfeer erbij komt maar dat kunnen jullie niet horen jammer??)
Het was een mooie belevenis om die mannen die ik zo een jaar of 25 geleden voor het eerst heb zien spelen alleen toen waren ze op een kleiner podium,Thonhout,nu zo een groot gebeuren maar niet minder goed geworden.De kuip was ook mooi maar dit was ook mooi en past in deze tijd.
Vandaag gaan we samen nog even naar een winkelcentum om wat te ruilen en hebben een lunch met zijn twee en dan nog een nachtje en dan kom ik weer thuis na een mooi vakantie en een super fijn samen zijn met Petra en haar mannen.Ik blijf genieten tot morgen dan wordt het even moeilijk want afscheid nemen van een vriendin die je niet dagelijks ziet en waarschijnlijk een lange tijd, en wetende dat je ongeneeslijk ziek ben is niet gemakkelijk maar, perhebs we meet again?En anders meoten we de herringeringen koesteren en bewaren in dat goued doosje.
Mischien morgen nog een klein berichtje en anders lieve mensen overzee ik ga julie snel zien en dan ga ik er weer voor op naar 14 okt naar een uitslag hoop en bid ik weer voor.Want ik wil nog zo graag bij jullie alles mee maken en genieten van mijn kanjers en er zijn voor hun.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig meis, dat heb je toch weer mooi meegemaakt....!!
    En deze herinnering aan een hele fijne vakantie neemt niemand je meer af.
    Natuurlijk komen er allerlei emoties voorbij, dat kan ook niet anders en mag ook.
    Nu je maar weer langzaamaan voorbereiden op een lange zit in het vliegtuig, maar aan het eind daarvan staan jouw kanjers weer te wachten, en kun je ze weer knuffelen en liefdevol in je armen nemen.
    En ook dat is weer goed.
    Meis, een hele goede reis terug en een welkom thuis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie dat heb je maar weer mooi meegemaakt en het zal iets anders geweest zijn dan bij marco nou nog een dagje genieten en dan weer op naar huis nog heel veel plezier en ik zie je van het weekend dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Mooi dat je dit met je vriendin samen heb mogen doen, lekker uit je bol gaan!!! Nog even genieten en dan weer terug bij je kanjers. Dat ben je zelf ook natuurlijk. Goede reis en hou je taai. We zien elkaar weer. Lieve groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen