woensdag 9 september 2009

Canada

Hier dus een berichtje uit canada.het is nog onwerkelijk maar ik ben er ech!!.Afscheid nemen op schiphol ging best goed natuurlijk niet helemaal zonder tranen,maar ik zei ook steeds tegen mezelf over 10 dagen zie ik jullie weer ,en ik wil dit zo graag.MIssen doe ik mijn kanjers natuurlijk!!
Een goed vlucht gehad wel wat krapjes allemaal maar zeker als je alleen bent te doen.Wel gaan je gedachtens wat draaien maar met de muziek op mijn hoofd werd het allemaal wel weer rustig.
Petra stond al te wachtten en we hadden een emotioneel weerzien,zo mooi om elkaar na zes jaar en alles wat er bij haar en mijn inmiddels gebeurd is ,haar te mogen om armen.elkaaar even stevig vast gehouden!!
Toen ikde grote Vane ,reed ik daar naast Petra,even knijpen of ik niet droomde?
Thuis gekomen waren Stan en Brayn ,de jongste ,thuis ook door hen werd ik gastvrij ontvangen.
Rondleiding door hun huis ik heb heb eigen slaapkamer lijkt wel een hotelkamer in Hilton met een heerlijk groot bed ,eigen badkamer,zelf een t.v., hebben we thuis niet op de slaapkamer!
Even naar huis gebelt dat ik aan gekomen was ,en was goed om thuis even te horen.
Later kwam Andrew uit school,dit keer geen huiswerk voor hem maar wel voor Petra. Wat een formuliern moet je hier invullen.Gaat allemaal heel anders dan bij ons.
We zijn de jongens naar karater wezen brengen en halen,kleine karater kids!!
We hebben heerlijk gegeten met zijn 5 gezellig gekletst al heb ik soms nog wel moeite om me in het engels goed uit te drukken,moet die grijze massa wel hard werken.Als deseet hadden we cake door Brayn uitgezocht was een goed keus van het kleine mannetje.
Na het eten een wandelingtje en even wat gedroken met zijn drie,om half 10 ging ik naar bed inmiddels nederlandse tijd midden in de nacht 6 uur tijdsverschil.
Heerlijk geslapen was om kwart over 5 wakker maar ik zit nog gewoon in het nederlandse ritme ik slaap normaal ook niet uit tot 11 uur.
Petra is nu de mannetje naar school brengen en moest even een gesprek met de juf kon ik jullie even bij kletsen.op mijn blog.
Het is hier dus goed en zo gastvrij ik voel me echt op mijn gemak al ben ik hier nog nooit geweest.
Ik geniet van het hier zijn, bij Petra en haar gezin wat een heerlijk mannetjes,.

6 opmerkingen:

  1. hoi zussie in dat verre land alles gaat goed zo te lezen nou hier ook hoor hoef weinig te doen meiden regelen alles zelf zowat nou geniet er van meis tot horens dikke kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ria v/d Berg09 september, 2009

    Hallo Monique,
    Fijn dat de reis goed is gegaan.
    Geniet van deze vakantie samen met Petra en haar gezin!
    Doe ze allemaal de hartelijke groeten van mij.

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Monique goed om wat van je te horen Ik ben blij dat je het naar je zin hebt en nu dus alleen nog maar genieten.
    ik kijk naar je volgende verhaal uit hoe het gaat daar.
    We horen wel weer groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn meis, goede reis gehad en wat een heerlijke ontvangst.
    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt, niet voor 100, maar voor 200% of nog veel meer.
    Maar dat gaat zeker goed komen.
    Veel plezier.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi lieve kanjer,
    Helemaal in Canada! WAUW... ontzettend goed van je! Geniet nu maar van alle avonturen die je de komende dagen gaat beleven! Ik hoop je snel weer op Neerlands bodem te zien!
    Kus!!
    P.s wees nou maar blij dat je daar bent... Het is knetter-druk op de afdeling... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HA MONIQUE,
    lEES IK EVEN NIET EN HUP,DAAR ZIT ZE IN CANADA,GEWELDIG...
    gENIET ERVAN WANT 10 DAGEN ZIJN ZO OM, ELS

    BeantwoordenVerwijderen