maandag 7 september 2009

koffer gepakt

Hij is gepakt past er net in en is te zwaar maar dat zien we morgen wel,dan maar bij betalen,we gaan het wel zien.
Briefjes hangen in huis dametjes hebben alles op papier staan,moet goed gaan allemaal.Ben wel een soort van moe van al dat geregel, maar heb het toch maar weer mooi gedaan,morgen mag ik 8 uur zitten .
Op naar Canada ik hoop dat ik jullie snel kan laten weten hoe mijn reis was.
Als dat niet zo is gaat mijn zus jullie even bij kletsen,maar denk wel dat het lukken gaat.
Tot over 10 dagen,geniet van het leven,probeer ik ook zo veel mogelijk te doen!!!!!

6 opmerkingen:

  1. he Monique nog op de valreep wil ik je naturlijk een helen goede reis en een super vakantie toewensen in Canada.Ik hoef je niet te vertellen dat je er zoveel mogelijk van moetproberen te genieten want dat zal je best wel doen.Niet in zitten over je meiden en Eef want dat gaat vast wel lukken.Nou meissie veel plezier en en topconcert toegewenst.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Monique genieten hé want voor dat je het weet is het voorbij en zit je hier weer in dit kikkerlandje.
    Ik zou zeggen een hele goeie vlucht en heel veel plezier en een bere goed concert.
    ik zal morgen even zwaaien als je over vliegt.
    We horen wel van je ik ben heel benieuwd.
    genietne en we horen je

    liefs en groetjes van Merian en de rest van de fam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Wij wensen je een goede reis naar Canada.
    En houden je site in de gaten over hoe het met je gaat.

    liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een hele goede reis toe. Maak er iets bijzonders van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een goede reis, en geniet ervan.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne reis, lieverd en geniet er maar volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen