maandag 21 september 2009

ik mag weer beginnen zou dit de laaste chemokuur worden??

Vandaag op controle bij de oncologieverpleegkundige geweest dat is even anders dan dr.Bos eigenlijk schiet je er niets mee op kan net zo goed telefonisch.Dat vraagteken in mijn papieren blijf ik vragen of we nog doorgaan met de chemo maar dat is echt afhankelijk van de uitslag 12 okt.
Je stelt je vragen maar die moet ze toch aan de arts vragen en de bloedwaardes worden ook door de arts in de middag bekeken,deze belt je terug om de vragen te beantwoorden,toen ik naar de bloedwaarden vroeg deed ze een beetje vreemd, dat wil zeggen,zei ze zijn niet allemaal goed en gaf niet echt een duidelijk antwoord,waarde die niet goed zijn dan de asat en alat, zijn leverfuncties ,maar die worden nooit meer goed dat weet ik wel inmiddels.Nou ik kijk morgen wel zelf en probeer me maar niet te veel zorgen te maken over haar gesprek.
Vanochtend naar lotgenoten gespreksgroep geweest helaas waren we met zijn 4 maar wel fijn om elkaar weer te spreken,al waren niet alle verhalen positief maar ik probeer me in te leven maar niet te veel want mijn eigen bordje is ook best wel vol!!
Vanmiddag even lekker thuis wat dingetjes en vanavond zingen we gaan al voor de kerst repeteren lijkt ver weg maar voor we het weten staat het weervoor de deur.
Ik mijn gedachten ben ik veel bij vorig jaar toen was alles nog onbezorgd en rustig dacht ik maar onder tussen waren die rot cellen aan het groeien,die rot sluipmoordenaar,maar ik blijf in gevecht met hem zolang ik blijf hopen is er leven!!!En God mijn hand blijft vasthouden en mijn zo een beetje mijn weg laat bewandelen en mijn daarbij helpt zo voelt het hij hoeft me niet meer te dragen ,maar wel mijn hand blijven vast houden om er vertrouwen in te houden,en kracht te geven.

2 opmerkingen:

  1. Ja meis, en dan zit je zomaar weer helemaal terug in de gewone wereld.
    Een gesprek waar je niet veel mee kunt, en alleen maar tijd kost. Jij voelt zelf heel goed hoe jij je voelt.
    Op naar de volgende kuur, misschien wel de laatste!!
    Goede moed, lieve meis, en maak er vandaag weer een mooie dag van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Monique,

    Wat een ellende dat je weer terug bent in de medische molen. Dat de kanker toch gluiperig is door blijven woekeren. Wat moet dat een klap zijn geweest voor je.
    Ik zal proberen om ook jouw weblog te blijven volgen.
    Ben je wel eens in Inloophuis Debora geweest in Delft? Dat kan ik je echt aanraden. Het is daar net thuiskomen, zo lief en zorgzaam als iedereen daar is. En je kan er lekker lunchen op woensdag!
    Sterkte met je behandelingen en uitslag!
    Groetjes,
    Sandra :)
    www.depaarsepanda.nl

    BeantwoordenVerwijderen