donderdag 3 september 2009

Vanochtend even naar Delft geweest voor nog wat laatste dingetjes te kopen, voor Canada.Ook moest ik zelf nog wat hebben,geslaagd!En alles ingepakt zodat het zo de koffer in kan,maandag.
De ticket is binnen ik vertrek om 10.55 vanaf schiphol en ben dan in Canada op de thee om 13.05,lijkt dat even een klein vluchtje,maar natuurlijk vlieg je bijna 9 uur.
Moet drie uur van te voren aanwezig wezen,dus rond 8 uur, ga ik afscheid nemen van mijn kanjers,dat zal niet mee vallen maar probeer mijn best te doen om het droog te houden,al zal dit niet makkelijk zijn.
Moet even bekennen dat ik al twee dagen een middagdutje doe de nieuwe medicijnen schijnen dit als bijwerking te hebben maar als je aan de medicijen gewend ben moet dat over gaan we gaan het zien?
Groot nieuws vandaag is de brief van de KNVB voor Lianne, ze zit bij de voorselectie van meisjes onder de 13 jaar,zo gaaf dat blije gezichtje met die mooie glansogen als ze die brief ziet.Dat wil je als moeder niet missen!!
Op naar het weekend.

4 opmerkingen:

  1. hoi zus nou morgen toch maar even wat boodschapjes doen hoor samen lang geleden en dan jij volgende week heerlijk naar je vriendin en voor je kanjers wordt goed gezorgd dat weet je slaap lekker en tot morgen dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lianne,
    Gefeliciteerd met je verkiezing in de selectie. Heel veel succes!
    Monique, heel veel plezier met de voorbereidingen, geniet ervan. Tuurlijk gaan ze je enorm missen maar jij moet vooral veel genieten van alles wat je gaat zien en beleven. Dan kan je bij thuiskomst je kanjers trakteren op een stralend gezicht én je hebt meteen heel veel kracht voor alle vervelende onderzoeken/behandelingen.
    Als ik nog kousen voor je moet regelen moet je me maar even sms'en.
    Enne, wel lekker meeblèren met Bono en z'n vriendjes hè....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps, ff vergeten te zeggen dat het mijn berichtje was.

    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, dus al startklaar voor de grote reis, lieve meis.
    Ga er lekker van genieten..!!
    Ik weet dat je weggaan lastig vind, maar toch....dit moet je toch echt doen.
    En dat weet jij ook.
    Voor man en kinders wordt goed gezorgd. Maak er een mooie reis van.

    Proficiat voor Lianne met de selectie. TOPPIE!!

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen