woensdag 2 september 2009

terug naar de orde van de dag

Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties , persoonlijke,op mijn blog via de mail en met de kaartjes,het was een leuke gezellig dag,met de hele dag door,verdeelt, bezoek .Maar zo gezellig dat iedereen er tijd voor maakt om even langs te komen.
Ben verwent met allelei leuke dingetjes voor mijn zelf,maar mijn mooiste kado is dat ik het mag vieren !!Bij mijn kanjers, mijn familie, vriendinnenen en vrienden.
Nu zijn we met de familie in spanning of de operatie van mijn neef a.s. vrijdag doorgaat.Hij krijgt de nier van mijn schoonzus,dan hoeft hij niet meer aan de dialyse als het allemaal goed gaat.Helaas heeft hij sinds gisteren avond koorts is dus spannend of het door mag gaan,ik hoop het zo voor hem hij kijkt er zo naar uit en je bent daar op voorbereid en dan die tegenslag.Wat zal hij balen ik kan me zo inleven in hem.
Vanochtend naar de arbo arst geweest,ze is zo een lieverd,begrijpt dat ik op wil voeren in uren maar is ook heel afremmend en voorzichtig.We hebben afgesproken dat ik na Canada de uren op mag voeren maar dan liever naar twee dagen 4 uur,dan 6 uur op een dag maar ik mag er zelf een beetje mee spelen en kijken hoe moe ik ben,en dan nog thuis de belangrijkste dingen vol kan houden want de zorg thuis voor mijn gezin staat op een! .
Heb ook gezegd dat ik na de uitslag 14 okt. ga beslissen of ik dan 50 % ga werken kon ze heel goed inkomen dat ik dat eerst af wacht en moet nogmaals met de oncoloog overleggen of ik wel op mag voeren i.v.m infecties en wat met de Mexicaanse griep.Inenten??Wat als het in het ziekenhuis heerst?Gaan op het vragenlijstje voor de volgende keer.
Heb al een recept,tamiflu, wisten jullie dat je dat zelf moet betalen als je dit preventief voor geschreven krijgt?
Woensdagmiddag dametjes thuis tenminste Milou want Lianne heeft een druk programma vandaag en tussen door moet ik voor het eten zorgen en gaan we nog even naar de kapper.

1 opmerking:

  1. Fijn meis, dat je zo'n heerlijke dag gehad hebt.
    Ja, en dan is de overschakeling naar de spanning voor je neef weer heel groot hé.
    Duim voor je mee.
    Knap hoor, dat je alweer bezig bent met opbouwen van je werk.
    Maar lieverd, pas goed op jezelf hé. Beter iets langzamer, en vol kunnen houden, dan te snel en niet volhouden.
    Maar nu eerst je reisje Canada nog en dan maar verder zien, stap voor stap hé!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen