donderdag 24 september 2009

wat vliegt de dag soms om

Vanochtend gewerkt geen 6 uur bedacht me dat het beter was om rustige te doen dus eerst 5 en maandag 6 uur,was natuurlijk weer gezellig op het werk maar verlang wel weer naar een zaaltje waar ik zelf alles op kan regelen voor de patiƫnten.
Naar huis op fiets daar even de bene omhoog en toch even stiekem een 20 min. de ogen dicht gehad toen waren me dames er weer,thee gedronken,de boodschappen en dan is de dag zo om.
Geeft niet komt ook omdat ik me goed voel.
Vanavond belde een vriendin dat een andere vriendin kaartje voor Marco Bosato heeft,en je jullie raden het al ik en mijn zus kunnen me want ze heeft 4 kaartjes.Linda bedankt!!
Wordt vast weer gaaf vorig jaar waren we er ook in oktober nu een jaar verder,en wat voor jaar toen wist ik al dat ik kanker had endenk je bij vele liedjes terug aan dat concert o.a.stop de tijd en dochters natuurlijk en ook dat altijd indringende lied afscheid nemen bestaat niet?
Maar ik ook weer genieten een lach en een traan zullen het worden maar met mijn zus bij me en twee vriendinnen gaat dit zeker goed komen.

2 opmerkingen:

  1. hoi zussie we gaan er weer een fijne avond van maken op 20 oktober met een lach en een traan slaap lekker dikke kus je zus tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja meis, de tijd vliegt...!!
    Fijn dat jij weer lekker gewerkt hebt.
    Leuk dat je verrast wordt met opnieuw concertkaartjes.
    Lekker van genieten, maar eerst op naar een goed weekend.
    Veel plezier.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen