zaterdag 26 september 2009

start problemen, pruttel pruttel!!

Ken je dat,dat je 's morgens niet op gang kan komen,wat het is weet ik niet misschien te laat naar bed,maar wilde even de film afkijken.Om even voor acht gewekt door Milou,maar moestentoch opstaan omdat Lianne moest voetballen,om 9 uur vertrekken voor die tijd gegeten moet hebben,gelukkig is dat mannetje van mijn wel wakker en regelt hij een heleboel.Wat een kanjer!!
Samen een bakkie gedaan en daarna ging hij naar Lianne kijken.Om 10 uur een poging gedaan om te gaan dochen,zag mijn bed en dat was erg verleidelijk en wat ik nooit doe even terug voor half uurtje,na een huilbui,verwachtten jullie niet dat ik dit even er tussen schrijf, en mijnzelf even toe gesproken te hebben en tien minuutjes slapen was het half elf en begon de dag opnieuw,en voel ik me nu beter.Wat dat dan is weet ik niet maar denk dat ik het gewoon moet accepteren en niet te veel tegengas geven.Maar wil niet zeuren gewoon genieten van het leven,van al die mooie dingen om mijn heen ,met de mensen waar ik zoveel van hou.
Vandaag buurtfeest dus nog geen schaatsen vanavond,morgen dagje met zijn twee ,dametjes hebben dagje uit met de muziekvereniging,komen met avondeten weer thuis.Gaan even koffie drinken bij mijn schoonzus en neef,gelukkig gaat alles goed met hun,de operatie is tot nu toe goed geslaagd allebei nog op knappen en dan kan mijn neef hopelijk zijn leven weer oppakken zonder dialyse,geweldig voor hem.Hij is nog zo jong,en heeft nog zoveel plannen denk ik,die hij graag wil volbrengen.

2 opmerkingen:

  1. Ja meis, zo'n reactie kon niet uitblijven, dat moest gewoon even.
    Je hebt zoveel fijne en mooie dingen gedaan en ook dat moet allemaal een plekje krijgen.
    en ook al denk je ik heb genoeg gerust en ben niet moe, alleen al van alle indrukken moet je bijkomen.
    En dat gaat niet zomaar. Klinkt best lullig hé maar zo werkt het wel.
    Goed dat die huilbui kwam en dat je terug in bed gekropen bent, je gaat er niet aan voorbij.
    Laat maar komen, dan kun je weer vooruit.
    Want stilstaan kan niet, daar is alles veel te mooi voor.
    Meisje, blijf dicht bij jezelf en het komt echt goed.
    Geniet van jouw kanjers en alles wat er om je heen gebeurd.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Zoveel meegemaakt de laatste weken. Zoveel emoties door elkaar heen. Heel begrijpelijk dat je soms niet precies begrijpt waarom je je voelt zoals je je voelt. Laat de huilbuien gerust komen, die luchten vaak op.Maar zeuren doe je echt niet hoor!!! Ik vind je een kanjer, we kunnen veel van je leren.Zoals jij met de dingen omgaat en geniet van alles en iedereen om je heen, voor mij ben je heel bijzonder!! Samen met Eef, Lianne en Milou echte kanjers.
    Veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen