woensdag 21 oktober 2009

Lieve mensen bedankt voor jullie medeleven,het was een rare dag vandaag.
Weet niet wat ik op moet schrijven,waarschijnlijk omdat ik ook moe,hoop vannacht net als de rest van de familie wat beter te kunnen slapen.
Er speelt een hoop in mijn hoofd als ik zo bij Thea en Ben thuis ben,vandaag geholpen bij Thea samen met haar twee oudste kinderen en mijn andere schoonzus, om Ben op te baren,ligt thuis in ,lekker op zijn eigen kussen.Het is allemaal zo onwerkelijk hoe hij daar zo ligt.
Wat een dingen moeten er dan ineens weer geregeld worden,dit alles zet mijn ook weer aan het denken aan de opdracht van een aantal maanden gelegen,om zelf ook wat voorbereidingen te doen,maar ik kan het echt nog niet, en niet omdat ik het niet weet, maar ik wil het nog niet opschrijven,komt vast wel weer,als de tijd er rijp voor is maar wanneer vraag je je dan af.
Ik ga even wat drinken en dan slapen dan zie ik k het vast weer wat helderde morgen?

3 opmerkingen:

  1. Dat komt wel, meis.
    Dat kun je niet geforceerd doen is voor jou ook niet goed.
    Veel kracht en sterkte in deze moeilijke dagen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Gecondoleerd met het verlies van je zwager Ben.
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique,
    Ook via deze weg veel sterkte voor jou en je kanjers. Je weet dat we er altijd willen zijn voor jullie.
    Groetjes, Jeanet en Joop

    BeantwoordenVerwijderen