zaterdag 24 oktober 2009

Tijdje niet geschreven maar het allemaal best vermoeiend en emotioneel en onwerkelijk,we proberen veel bij Thea te zijn elke dag wel ,het is zeker een goed gevoel om bij hun te zijn en Ben .Maar moet toegeven dat ik erg moe aan het worden ben en er toch ook nog andere dingen moeten gebeuren met mijn kanjers.
Ik heb last van mijn leverstreek maar nu meer achter op mijn rug een raar stijf branderig gevoel.
Ik moet even zeggen dat ik bang ben voor woensdag de controle,mijn gevoel zegt dat het niet goed is en denk dat ik toch heel snel aan de chemo hang.Als het dan ook maar weer zijn werk gaat doen, jullie weten ik ga ervoor ,maar ben ook bang voor wat er weer komen gaat.Ik voel wel dat ik vast gehouden wordt door de hand van God en bid dat hij me nog heel lang hier laat lopen!!
Zware dagen komen er en ook deze week maar ik ga het allemaal te doen en wat in mijn kop zit ,blijf altijd sterk. Mijn gevoel en wil zijn ook sterk en daardoor ga ik door.Want voor mijn kanjers ga ik dit oneerlijke gevecht aan.

7 opmerkingen:

  1. Lieve mooie, prachtige, krachtige monique,

    Ik ben ook bang! Verdrietig omdat je dit oneerlijke gevecht aan moet gaan. Ik bid, huil en leef met je mee!!

    Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique,
    Weet dat ik aan je denk,heel veel sterkte de komende dagen, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique,
    Wat ben je toch sterk, houd goede moed hoor!!
    Heel veel sterkte deze week we zullen weer de kaarsjes branden en bidden voor jou en je kanjers.
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja lieverd, het zijn zware dagen voor je.
    Er komt veel op je af.
    Ik hoop van harte dat jouw voorgevoel even goed mis is, en krijg je een goede uitslag.
    Maar ik weet ook dat je lijf soms ook vooraf al aan kan geven wat het gaat worden.
    Lieverd, ik duim mijn duimen blauw voor een goede uitslag, maar begrijp ook je onrust.
    Wat het ook gaat worden, ik weet dat je er voor gaat, samen met jouw kanjers.

    Veel kracht en moed stuur ik je over dit virtuele draadje, het is niet veel, maar uit een goed hart.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou krijg ik toch net een brainwave... Joseph, daar zit de regenboog in! 3 november!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Veel sterkte de komende dagen.
    Liefs Trudy van El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LIEVE MONIQUE,EEF EEN DE MEIDEN,
    MONIQUE IK LEES JE BLOG EEN BEN ZO TROTS OP JOU EEN JE GEZIN WAT BEN JE STERK MEID GA WOENSDAG POSITIVE NAAR HET ZIEKENHUIS LAAT WAT ER IN JOU LIFE ZIT NIET DE BAAS OVER JE WORDEN JE BEN EEN VECHTER EEN JULLIE VERDIENEN DAT JE DIT OOK GAAT OVER WINNEN,
    ALS IK WAT VOOR JE/JULLIE KAN DOEN WAT DAAN OOK LAAT HET WETEN,

    DIKKE KUS KIM

    BeantwoordenVerwijderen