zaterdag 10 oktober 2009


Net naar mijn kleine filmster gekeken bij de kids top20,helemaal leuk!!
Lianne naar de voetbal,lekker vroeg om kwart voor acht vertrekken dus zijn we met zijn alle al lekker vroeg op.Eef werken en ik ga denk maar mijn kledingkast uitzoeken wordt ik niet vrolijk van want denk dat ik niet veel meer pas.Is natuurlijk niet super belangrijk maar wel lastig.

En nu ben ik helmaal niet meer vrolijk want een buurman/vriend van ons belde net aan,hij is begrafenis ondernemer,Kwam vragen of zijn dochtertje(milou der vriendin) bij ons kon spelen omdat hij vanochtend moest werken,maar de aanleiding maakte mijn dag veranderen,een dorpsgenoot en ook een iemand waar ik regelmatig mee gesproken heb,ook omdat zij ook ongeneeslijk ziek was,is vannacht gestorven.
Dit grijpt mijn erg aan ze is iets jonger dan mijn en is veel te vroeg dood gegaan ook moeder van vier kinderen en een lieve man,ze is toch een voorbeeld voor mijn ,een ander vorm van kanker maar zoveel verder gekomen dan de arsten hadden gezegd,dat wat ik ook wil verder dan de vijf jaar.
Dit gaat een rare week worden met toch hopelijk dubbelle gevoelens,verdriet en blijschap??


Toen ik net onder de douche stond bedacht ik dat hoe hard je ook vecht er maar een winnaar is op te laatst, de kankercellen Zij winnen altijd!!,Het blijft een oneerlijk gevecht.Ik hoop dat ik nog veel kracht en moed van God mag krijgen om dit oneerlijke gevecht aan te gaan en dat het eind van mijn weg,met nog vele bochten, noch ver mag zijn.

1 opmerking:

  1. Heftig!! Wat een rotbericht. Veel sterkte en denk ondanks alles ok nog een beetje aan jezelf.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen