donderdag 8 oktober 2009

Milou een leuk feestje gehad heeft genoten kreeg leuke kadootjes waar ze blij mee was .De armbandjes maken en wat spelletje thuis waren heel leuk.Op de bowling was ook heel leuk en gezellig.
Ik was wel erg moe, maar dat mag wel na zo een dag?
Vanochtend heb ik mooi even een sprintje getrokken ,volgens mijn vriendinnen,had ik toch mijn tas laten hangen aan de stoel bij de v&d,waar we een bakkie hadden gedaan.
Kwam er achter aan de andere kant van het winkelcentrum moest dus van de ANWB winkel naar de V&D terug.Voor de gene die de boomgaard kennen is dat een flink stuk.Inderdaad slaom op de roltrap zoals ze zeiden ,maar gelukkig zaten er twee dames netjes aan een bakkie met de tas op tafel en zeiden, we wisten dat je terug kwam.Wat een eerlijke mensen zijn er toch nog!
We hebben dus weer een trainnig gehad vandaag,dames!!
Vanavond even wezen zingen in Maasland want we gaan met drie koren tegelijk zingen op 25 okt.
Was erg koud in de kerk nu even lekker bij komen op de bank met mijn ventje.

3 opmerkingen:

  1. he Monique,
    Nou, ik ben weer een beetje bijgekomen. Tjonge wat een tempo kan jij lopen zeg. En dan nog zeggen dat je conditie achteruit gaat, haha! Maar goed, gelukkig hebben we wel kunnen lachen achteraf (en heeft Meer haar fietslampjes!
    Alvast een goed weekend en succes volgende week, m'n kaarsje staat alweer klaar...
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wij benne zunnig he in maasland ha ha tot morgen weer slaap lekker dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal ook echt wel een SPRINT zijn geweest, ff snel heen en weer.
    Ik ken de afstand , maar jou wel een heel klein beetje.
    Maar fijn je hebt je tas weer terug.
    Fijn weekend meis.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen