maandag 12 oktober 2009

Ook weer gehad ,geluksdag??

Om kwart over 8 op de dagbehandeling van de chemo om naaldje te zetten.(Was trouwens stevig briesje om tegen te fietsen)Zo dat ging beter dan de vorige keer, beetje morrellen met de naald maar gelukkig ging er wel vloeistof doorheen allen konden we geen bloed eruit krijgen in de buisjes,voor bloedonderzoek.
Bij CT scan, een aardige jongen ,die wel begreep dat ik niet op nogmaals prikken zat te wachtten en deed goed zijn best om het naaldje te gebruiken en het lukte,wat een opluchting!
Daarna nog even langs de bloedafname en zag daar gelukkig een bekend gezicht en vroeg direct of zij wilde prikken en dat ging ook goed na een beetje morrelen,en wat geduld toch de buisjes weer vol.Wat een geluk vandaag !!
Dat heb ik weer gedaan nu op naar woensdag de uitslag,moet even zeggen dat ik even tegen mijn leven gepraat heb onder de scan(beetje raar misschien maar doe ik wel meer met hem/haar)Hij/zij moet maar even laten zien dat het goed gaat en dat we weer onwijs goed resultaat hebben van de chemo en avestin.Om weer meer vertrouwen in de toekomst te krijgen heb je dat wel nodig.

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat zit er op.
    Haha, ik ken dat wel, praten tegen die rotcellen.
    Doe ik ook met regelmaat, in rake bewoordingen, waar zelfs ik bang van zou worden.Ik hoop dat ze van jou ook geschrokken zijn en niet meer zichtbaar zijn.
    Lieverd, hou je goed, veel moed en kracht en op naar woensdag hé.
    Uitgaan van het goede..!!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, praten tegen de CT! Ik ga m Fleur vertellen! Ik hoop van harte dat ie ook deze keer weer geluisterd heeft! Uiteindelijk vind ik dat ie je niet in de steek kan laten.... Jij doet zo je best! Keep my fingers crossed! Het kaarsje brand (altijd, maar zeker...) woensdag! kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen