dinsdag 13 oktober 2009

spannende dag morgen

Vandaag wat huishoudelijke dingen gedaan,en vanochtend bij Lianne der groep computermoeder geweest.Was lang geleden maar ging zeker goed en was leuk om ze allemaal weer te zien wat worden ze groot die groep 8 ters.
Vanmiddag kwam mijn schoonzus en heb ik foto's geplakt,ook nog even een dutje gedaan 20 min.,maar was heerlijk ben best moe en wat last van allelei kleine dingetjes in mijn lijf,maar we gaan ervan uit dat ,dat de spanning is.Heb ook genoten van de zon op de mooie gele bomen,hoop dat morgen de zon ook weer gaat schijnen ,lettelijk en figuurlijk.
Ik kan mijn gevoel niet echt omschrijven maar hoop het goede maar aan de andere kant kan het niet goed blijven, een vierde keer goede uitslag zo supeer gaaf en mooi zijn, maar ik heb ook mijn twijfels.Aan mijn lichaam heb ik niets want dat vertrouw ik niet,zoals jullie weten.
Vanavond Chinees gegeten leek wel feest zeiden de meisjes al,Lianne zei, misschien alvast voor morgen.Lianne is er heel erg mee bezig dit ook door het overlijden van een van de leraressen van de school,zoals ik al eerder heb geschreven.Dit geeft haar ook angst ,ik probeer er zo goed mogelijk mee om te gaan met hun en duidelijk te zijn en vooral eerlijk mogelijk alles te vertellen wat mogelijk is,maar dit doet zo een pijn als ze verdriet hebben vanwege die rot cellen in mijn lijf.
Op weg naar morgen en laat de kaarsjes brandde voor het licht wat wij ook weer willen zien morgen.Licht van warmte, moed,hoop,kracht en geloof.
Tot morgen

7 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Natuurlijk gaan de kaarsjes aan en duimen we voor die mooie uitslagen voor je, sterkte we denken aan jou en de kanjers.
    groetjes, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve sterke vriendin,

    Morgen staan de kaarsjes weer aan,We gaan er weer voor je duimen en bidden, je verdient het zo! Ik ben er voor je, de koffie staat klaar, veel sterkte morgen, dikke kus een vriendin x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he lieverd.
    Een spannende dag voor jullie morgen al onze kaarsjes branden weer voor jou en je kanjers.
    We duimen en bidden voor een goede uitslag.
    Hopen dat je een beetje kan slapen vannacht,hou je taai he dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Monique,
    Natuurlijk gaan we weer kaarsjes branden en een exra gebedje doen. Valt niet mee he met al die nare berichten, maar kop op hoor laat je niet klein krijgen. We duimen voor je!!!
    Lieve groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Ook wij in Lievelde zullen morgen aan jullie denken en laten een lichtje van warmte, liefde en kracht voor jullie branden.
    Veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier in Utrecht hopen we mee op een goede uitslag.
    Jos en Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi meis,
    Ja een spannende dag vandaag, en ik hoop van harte dat de zon hoog aan de lucht staat.
    Lieverd, goede moed en ga er voor!
    Ik denk aan je.
    Liefs marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen