zondag 18 oktober 2009

weekend

Na vrijdag een flinke dip dag, begin ik weer op te klimmen,tenminste om het zo maar te zeggen.Het krijgt weer een plaatstje, en ik probeer weer de kracht te verzamelen om het weer op te pakken. Waar ik kracht doorkrijg zijn natuurlijk weer die kanjers van mijn,mijn ventje en onze heerlijke super meiden.Ik wil hun nog niet missen en zij mijn nog niet!
Zo was het weekend weer genieten van hun bezigheden en gezelschap om me heen.
Schaatsen dit keer alleen voor Milou omdat Lianne haar enkel iets bezeerd heeft even rust hebben daarmee.Ook even niet trainen ,dat wordt moeilijk voor haar.
Heerlijk gegeten met ze zessen, bij een van mijn vriendinnen ,dametjes mee hadden het ook gezellig en vermaakte zich zo goed met zijn twee.Wij zijn al vriendinnen vanaf de tweede van de lagere school ,heel veel jaren dus!
Heerlijk gegeten en gekletst en gelachen,doen we eigenlijk te weinig.Moeten we erin houden meiden en mannen!!
Vandaag ons ontbijtje,zo genieten met zij vier.
Lianne ging naar de film met een vriendinnetje en Milou en ik zijn wezen zingen de doopviering,ging goed tot ze dochters draaide van Marco, is toch even te heftig nu om ernaar te luisteren.Even naar buiten gevlucht.
Lekker gelopen samen met Eef mijn oude rondje zonder probleem,wat is dat toch genieten al die mooie momenten,de natuur gaat echt de herfst vertonen,winter komt eraan Weer een winter met chemo en op naar het voorjaar want dan kan ook mijn lijf hopelijk weer een beetje bij komen van de zware aanslag welke zij weer zal krijgen.Ik ga het gevecht weer aan en hoop dat ook jullie mijn daarbij weer gaan helpen waar dat nodig is.
Ga van mijn meiden genieten deze herfstvakantie en van Marco op dinsdag. Het is niet dat ik normaal niet geniet dat deed ik ook voor ik kanker had ,alleen nu is alles zo anders.

10 opmerkingen:

  1. veel sterkte en liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He lieve Monique,
    Ik heb bewondering voor jou en je kanjers. Heel veel plezier bij Marco en een fijne vakantie. Tot zaterdag!
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monigue,net even je stukjes over de hele week gelezen.Jeetje wat moet ik zeggen.We leven enorm met je mee.En ik brand weer alle kaarsen die ik heb dikke kus Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve meis,
    Ja soms heb je een paar dagen nodig om je weer bij elkaar te rapen, maar je ziet het lukt je weer.
    Jij maakt samen met jouw kanjers, deel uit van jullie kwartet....ook een kanjer!!
    Meis, ga er voor, je hebt nog zoveel te winnen. Hoe moeilijk het soms ook is, verliezen staat pas helemaal achteraan de rij, en daar ben je nog lang niet.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zussie goed zo,zo ken ik je weer met die onnoemelijke strijdkracht van je en morgen gaan we weer genieten van marco die @#$% ziekte zal ons plezier niet verzieken .
    dikke kus je zus tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja meid, morgen lekker naar Marco! Weer een lichtpuntje. We maken er een superdag van hoor!
    xx Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Monique, fijn om te lezen dat je, na die zware dagen, wéér positief en strijdkrachtig bent!! Gaaf zeg, naar Marco! Geniet ervan.....!! Liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Monique,
    Jos en ik waren een weekendje weg en ik kwam nu even bij je langs om te kijken hoe het met je is.
    Je hebt jezelf alweer bij elkaar geraapt lees ik. Dat doe je toch maar weer meis! Ondanks de zee aan emoties die je weer even hebben overspoeld.
    Ik begrijp dat je nu naar Marco bent; hoop dat je ervan geniet. Maar dat zal vast wel. Nog intenser dan je al deed waarschijnlijk.
    Dag knappie!
    Lieve groet.
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique,

    Fijn dat de strijdkracht na de dip opnieuw terug komt meid! Veel sterkte.
    Geniet van Marco en de mooie liedjes.

    Liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique,
    Ben bij aan `t lezen en ik ben er stil van....
    still going strong...
    steeds opnieuw beginnen,DAT is levensmoed!!!
    Limburgse knuffel,Els

    BeantwoordenVerwijderen