vrijdag 16 oktober 2009


Nu komt de woede en teleurstelling,vannacht kon ik niet in slaap komen.

Boos omdat alles waar je toch weer plannetje voor maakte, weer onder voorbehoud moet afgesproken worden weer alles weggemaait voor je voeten .Ik ben echt boos en huil de hel tijd gelukkig kan ik het voor de meisjes goed houden maar nu ze weer naar school zijn baal ik weer zo van alles wat er nu weer allemaal op mijn pad komt,weer donder je naar beneden van die berg ik weet niet of ik nu ook alles weer aan kan ik weet dat het allemaal moet en waarvoor ik het doe maar ik voel me echt klootte,sorry voor mij woordgebruik maar zit er even doorheen vandaag,weg helpen op school ,weg werkgroep voorbereiding eerste communie geen eens afspraken kunnen maken voor de voorbereiding van het vormsel van Lianne,weg voorbereiden op de china reis ,wat we nog niet zeker wisten maar nu weer zo wankel is.Alles is weer zwart en ons zeker in de toekomst alles weer onder voorbehoud wat gaat deze chemo weer doen gaat mijn lijf het weer pikken,ik baal enorm al vanaf het moment dat ik wakker werd.Ik bid en dank hem elke dag voor de dag die ik weer kreeg maar hoop dat God mijn nu ook weer de kracht en moed geeft om dit weer te doen en hoop dat hij me weer zal dragen zodat ik daarna weer zelf kan lopen aan zu ijn hand en nog kan genieten van mijn kanjers,want hun zijn het waarvoor ik dit gevecht weer aanga, tegen die kankerspoken!

6 opmerkingen:

  1. Lieve meis,

    Natuurlijk mag je boos zijn en het is goed dat je dat vertelt, misschien geeft het je lucht.
    Maar ik hoop van harte dat je doorgaat met alles waaraan je bezig bent.
    gewoon genieten van de dingen die wel goed gaan, en gelukkig zijn met wat wel kan.
    Ik wil je baaldag niet weg poetsen, zo af en toe is dat ook heel goed. Ben maar even boos, huil een zee van tranen, dat geeft je weer lucht en ruimte.
    Ruimte die je nodig hebt, om weer plaats te hebben waar je kracht en moed kunt bewaren.
    Dan kun je weer verder op het paadje wat je lopen moet.

    Meisje, ik denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Monique, wat moet jij (en naaste familie) het ontzettend zwaar hebben. Ik zeg dit niet om je dieper de put in te praten maar gewoon als buitenstaander die dit allemaal leest. En ook dat je een enorm moedig en sterk mens bent dat je dit allemaal draagt. Dat je zo'n slechte dag hebt, daar hoef jij je niet voor te verontschuldigen. Ik heb het in een eerdere reactie al gelezen: dat heb je nodig om weer schoon schip te maken, ruimte te geven aan waar je weer voor staat. Ik wens je veel kracht en energie toe voor de komende periode. Houd je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o..monique met recht een kloote dag, maar dat mag hoor, je hoeft je zelf niet groot te houden, laat het maar lekker gaan..al die heftige emoties .wie weet lucht het voor dit moment even op, en kan je jezelf weer opladen voor de volgende stap.

    liefs el(en het is zomaar gelukt om een reactie te plaatsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,

    Verbijsterd ben ik door dit droevige bericht!!
    En ik begrijp je boosheid en verdriet zo goed meid,als ik je verhalen op je blog lees.
    Ik bid en hoop dat je de kracht weer krijgt om te vechten als een tijger zoals je tot nu toe hebt gedaan.
    Gesteunt door alle mensen om je heen, die van jou houden.


    Héél veel liefs
    Monic Wubben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Wat zijn wij weer geschrokken van de uitslag. Als het een tijdje zo goed gaat krijg je stiekem toch een beetje hoop dat jij de ziekte kan verslaan, maar genadeloos slaat het weer toe. Maar wij kennen jou als een sterke vrouw, die terecht bang en boos is maar niet zomaar opgeeft. We denken aan je en we vechten met je mee.

    Veel liefs
    Renske, Ivana, Irma, Jacobien en Lysette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen lieverd,

    Ik zag net een hele mooie regenboog... Wedden dat God 'm speciaal voor jou liet schijnen?! Na elke donderende regenbui, hoe heftig dan ook, komt de zon... ECHT!!

    Kus voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen