zondag 29 november 2009

Dat is lang geleden dat ik even geschreven heb,maar even bijkletsen.
Ik voel me best goed, wel onwerkelijk nog steeds rust in mijn lijf en ga daarvan genieten de komende maand, een warme feestmaand met mijn kanjers met het licht van kerstfeest zoals ik zoveel lichtpuntjes ik hoop te krijgen in het nieuwe jaar.En die lichtpuntjes er voor iedereen mogen komen in het nieuwe jaar.
De surprise voor school zijn klaar nu nog wat voor thuis doen,want geloven doen ze niet maar een kadootje is altijd leuk,en gezellig.
Afgelopen vrijdag is dus de reis naar china geboekt 30 april vliegen we naar beiijng met zijn 8 want vrienden van ons welke hun oudste dochter ook uit het zelfde kinder tehuis komt gaan mee reizen,het gaat toch echt gebeuren als alles goed gaat met mijn lijf,aan mijn kopie zal het niet liggen want ik wil dit enorm graag gaan doen ,met mijn kanjers hun geboorteland en plaats bezoeken,een droom die even weg gedrukt werd maar nu door mijn familie waar gemaakt wordt want hun zijn degene die ons weer op weg naar deze droomwens geholpen hebben.
Ik hoop dat ik jullie mijn trouwe blog lezers kan mee laten genieten tegen die tijd.Ik weet ik mag niet vooruit denken maar 5 maanden moet toch te overwinnen zijn?
Een nieuwe week met zeker weten gezellige momenten met mijnkanjers,vergeet niet te genieten van het mooie van het leven!

5 opmerkingen:

  1. He Monique,
    Onze droomreis gaat werkelijk gebeuren! We gaan ervoor, ik heb er alle vertrouwen in! Een hele fijne week,
    Liefs en een warme knuffel,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat dit je ook lukt! Als iemand wilskracht heeft ben jij dat wel en reken maar dat jouw fans meegenieten!!!!! Fijne week! Lufjoe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge lieve meis,
    Wat fijn dat de reis geboekt is, ja dat zal een hele ervaring worden, zo met zijn allen.
    Leef er naar toe, zoals je naar deze decembermand toe leeft.
    Maar het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker.
    Fijne dag vandaag lieverd.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Monique,
    5 maanden hè, nou reken maar dat dat gaat lukken met jou ijzersterke wil en karakter. En daarna op de flow van China nog héééééééél lang door!
    xx Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,

    Heerlijk zo`n reisje in het verschiet,echt iets om naar uit te kijken en alvast plannen te maken.
    Wij gaan na de kerst een weekje weg en al blijven we in Nederland,het plezier zal er niet minder om zijn!

    Is jou mailbox vol?
    Ik krijg m`n berichtjes naar jou toe niet weg!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen