woensdag 25 november 2009

Vandaag op controle geweest en het is net een droom maar de bloedwaardes zijn nog niet veranderd en gaan weer over vier weken kijken hoe het dan is nog geen chemo startte,het wordt echt 2010 waaneer we gaan beginnen.Het lijkt wel een wonder,mijn gebed wordt verhoord even rust in de tent,thuis en in mijn lijf,Het is zo onwekelijk maar ook zo gaaf.De arst vroeg hoe het was toen zei ik ook ik voel me niet als iemand die kanker heeft want voel me eigenlijk steeds sterker worden de chemo gaat uit mijn lijf. Konden we dit maar een jaar alvast vasthouden maar ik wordt nu erg overmoedig,maar geniet zo nu alles zo goed gaat met ons.
Dit was een mooie dag waar ik zo dankbaar voor ben

Zo was gistren ook een hele onwerkelijke dag,waar ik ook heel dankbaar voor ben, want wat ik eigenlijk in de kast had neergezet onze reis naar China zoals sommige van jullie weten wordt weer echt,onze familie heeft daarvoor gezorgd,ik ga jullie allemaal persoonlijk bedanken maar kan niet wachten met het op te schrijven ben zo gelukkig ermee.Wij zijn zo dankbaar wat jullie voor ons hebben gedaan,want dit is iets voor ons vier ,wat we heel graag wilden,met name ik,Natuurlijk Eef en de meiden ook,maar asl je kanker heb met je niet te ver meer kijken al wil je dat wel maar eigenlijk niet kan.Ik was er bijna in berust maar nu hebben jullie weer het startsein gegeven wat ik niet meer had kunnen bedenken.
Het is zo iets moois en warm gevoel wat wij van jullie krijgen en nu gekregen hebben ,eigenlijk niet met woorden uit te drukken
DANK JULLIE WEL!!!!

Twee dagen met zo veel mooie berichten voor ons al weet ik dat er in onze familie ook nu minder goede berichtten zijn en hoop dat er daar ook weer lichtpuntjes mogen komen.
Ik ben heel blij met deze twee mooie berichtten en dit geeft mijn weer hoop en geloof en de liefde ,die ik ontvang van mijn kanjers en al de gene die mijn aan het hart zijn.
Mijn gebed wordt verhoord hij draagt me ik voel het en geniet ervan.

10 opmerkingen:

  1. Met kippevel achter de computer!!! Wat veel en supercool nieuws!!! Mijn goede doel voor 2010 is ineens werkelijkheid, zonder dat ik daar iets voor heb gedaan(!?!) Monique!!!! WAT FANTASTISCH!!!!! Als ik ook nog maar enigzins iets kan betekenen, laat t me weten! Jij moet naar CHINA! Met Eef en je meiden! En dat gaat gebeuren..... ik ben sprakeloos! Ik vind het geweldig! En wat de uitslag betreft, dat je je nog maar heel lang zo mag voelen als nu... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique.
    Had een paar dagen je berichten niet gelezen, las de berichten met een brok in mijn keel maar het laaste bericht is het mooiste, wat een geweldige familie heb jij.
    Super gewoon. Dat je gedragen wordt is eigenlijk het aller mooiste.
    Geniet ervan.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Monique, heb helemaal kippenvel. Wat een enorme verrassing hebben jullie families jullie bezorgd!! Helemaal geweldig. Ben er stil van.
    Veel liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn meis, zo zie je maar dat wonderen de wereld niet uit zijn.
    Toch naar China...!!
    En ook dat je pas 2010 met de chemo hoeft te beginnen. Pas goed op jezelf de komende maand, nu proberen niet overmoedig te worden.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg wat een verrassing. Het is jullie gegund. Geniet van deze mooie tijd.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Monique,
    Je voorgevoel klopte; alles is inderdaad nog goed, wat super!!! Nu maar lekker gaan genieten van alle feestdagen en de bijbehorende glunderende koppies van die mooie meiden van jullie. En dan die geweldige mededeling: jullie kunnen naar China. Wat mooi om zulke mooie vooruitzichten te hebben. Ik ben zo superblij voor jullie, heerlijk!
    veel liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,

    Ben even stil van je laaste stukje, echt geweldig!!!!!!!!!!!! Even geen woorden voor!!!

    Hou deze momenten vast, het zal je in de toekomst veel kracht kunnen gaan geven!!!

    En wat je verdere familie betrefd, wij hopen zeker voor hun dat er straks na deze donkere, donkere tijden een keer de zon mag gaan schrijnen al zijn het maar een paar zonnestraaltjes!!!

    Fijn wekend alvast!!!

    Kus van Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Wat een fantastische berichten!Dit gun ik jullie enorm. Geniet, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique, ik had een tijdje je verhaal niet gevolgd maar wat een verschil met een aantal weken terug. Ik ben erg blij voor jou en je familie en kan me voorstellen dat dit je weer extra moed geeft voor de toekomst. Dingen kunnen toch weer anders lopen en het is maar goed dat we niet alles van tevoren weten. Heel fijn dat je met je gezin naar China gaat, wat moet dat een mijlpaal zijn. Hou vast en geniet van je mooie vooruitzichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry Monique, ik ben vergeten mijn naam bij het mailtje van 27 sept. te zetten. Liefs van Viola

    BeantwoordenVerwijderen