maandag 16 november 2009

foutje mailadres

Begreep dat mijn mailadres niet helmaal goed genoteerd had gelukkig zijn er mensen die even mee kijken of het werkt,dank je wel!

Vanochtend eerst echo gehad heel raar als je niet naar tiolet kan gaan als je uit bed komt en dan nog dochen maar is gelukt.We waren snel klaar ,binnen 10 min. stonden we weer buiten dat is echt op tijd werken,Jolanda keek mee op de echo maar kon niets duidelijkst herkennen echt dokter ding zo een echo.Hij was ook niet echt spraakzaam,maandagmorgen??
Op de koffie, naar de inloopochtend van lotgenoten geweest vaste groepje vond het weer fijn om elkaar te spreken,voelt toch goed als je er zo met lotgenoten over praat.Daarna nog even koffie gedronken met de yoga groep,kon ik iemand van, welke ik op de verwendag had ontmoet,schoof aan voor een bakkie en al met al was het pas over twee toen ik weer naar huis reed.Veel geklets vandaag,maar goed gevoel,nu straks weer gewoon mama is nog veel beter gevoel ,dat is eigenlijk wat ik wil!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Een op en top mama dat is wat je wilt en wat je zeker bent Monique! Ik vond het fijn om elkaar weer te zien zaterdag, het was weer heel gezellig. De kinderen hadden nog veel langer willen blijven, het was volgens hen ook veel te kort. Denk aan jullie!
    Dikke knuffel,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat het allemaal weer gelukt is.
    Ja, lotgenoten contact in welke vorm ook is heel fijn.
    En nu maar weer lekker mama zijn....!!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeg me af hoe het met je was. Heb je wel gezien natuurlijk zaterdag, maar niet echt gesproken. En hoewel ik het gezellig vond, heb ik er ten aanzien van jou wel met dubbele gevoelens gezeten hoor.
    Ik denk aan je.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen