dinsdag 17 november 2009

telefoontje gehad

Tussen de middag belde de oncoloog op om de uitslag van de echo door te bellen,was dus echt goed geregelt door de oncologieverpleegkundige.
Ze begreep ook mijn angst en onzekerheid, maar vertelde dat er veel kalkplekjes waren maar de kanker er rustig uit zag tot nu toe, en dat we de bloeduitslag er volgende week naast zetten en dan gaan we waarschijnlijk pas in januari beginnen met de chemo dat is haar plan,maar daar hebben we het nog over volgende week.
Nu toch wel weer een jubel gevoel, viel toch wel een klein kiezeltjes van mijn schouders.
Het is toch verdomt moeilijk om te leven met die kankerspoken in je lijf,maar ik doe mijn best en ga lekker de gewone dingetjes van het leven doen.Ik heb een gelukje in mijn ziekteproces even staat het stil,slapen ze laat ze maar flink in die winterslaap blijven!!
Donderdag om 9 uur opname voor de poth a cath,kan het mooi genezen voor we met de chemo gaan beginnen.
even een klusje wat geklaart moet worden waar ik straks veel plezier van ga hebben hoop ik ?

5 opmerkingen:

  1. He Monique,

    Fijn dat je weer een positief bericht hebt gehad. Elk lichtpuntje is er weer 1.
    En we gaan voor nog heel veel lichtpuntjes.

    Tot gauw.
    liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd,

    Ha, fijn een goede uitslag.....!!!!
    Met recht een jubel stemming meis, laat die kankerspoken maar slapen, als mollen, lang en diep onder de aarde.
    En voor jou laat die kiezels (keien) maar rollen, even niet torsen.
    Succes voor donderdag, ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen.

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou toch wel een heel fijn idee zijn als Monique vrij van vieze chemo haar decembermaand mag vieren met haar gezin!!!!!
    Maar of Monique ook rustig blijft van dat idee.... daar ga ik dan heel veel kaarsjes voor opsteken, dat jij die rust kan vinden en dat je een heerlijke december maand mag vieren!!! Omringt door iedereen die je lief is! Fijn lieverd, dat de echo gunstig beeld geeft! Super cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He heerlijk, weer even wat rust zo voor jou!! En pluim voor het ziekenhuis vind ik, dat ze zo rekening houden met je.
    Ik hoop van harte dat de "investering" van donderdag je veel gemak gaat opleveren.
    Dag, dag.
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed,dus ik hoop dat je een goede decembermaand tegemoet gaat.
    En dan in het volgende jaar "nieuwe ronde,nieuwe kansen!".
    Ga ervoor!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen