zondag 15 november 2009

Kreeg al een email van een vriendin hoe het was dit natuurlijk omdat ik even niet geschreven heb op mijn blog.
Ik was eigenlijk vorige week emotioneel en boos, even af en toe een dip gehad,je bent met dingen bezig wat ik toch een beetje wil maar dan lijkt het of het voor een ander is waar je mee bezig ben.Dat je zelf over een tijd je dood gaat wil je niet aan,en dan geeft mijn lijf toch ook wel wat seintjes dat het niet helmaal lekker gaat,maar is dit dit echt ,of gewoon zomaar een pijntje,al met al waren het best zware dagen en vermoeinde dagen ook omdat ik vell ingepland had,niet zo dramatisch hoor maar hakt er wel in.Gelukkig is dan iemand die toch wel een beetje door heeft als het even niet zo lekker gaat en dan per toeval belt ?(ze belt altijd twee keer in de week vaste tijd) en dan even langs komt en we even lekker kletsen en huilen en dan de schoenen aan en even naar buiten.Zussie het is voor allebei niet makkelijk maar ben blij als je belt en er dan weer aan komt rijden, en ik weer even kan spuien.
Inmiddels heb ik een telefonisch afspraak gekregen voor de uitslag van morgen,want 10 dagen wachtten op de uitslag gaat even niet de rateltjes in mijn hoofd draaien maar door en bedenken van alles wat er mis kan gaan als we vier weken wachtten,Moet zeggen dat ijk eerst dacht lekker vier weken even van alles doen maar nu zijn er bijna drie weken voorbij zijn wil ik het weten,wat gebeurd er in mijn lijf als we niet gaan aanvallen met de chemo?En gewoon wachten tot de markers weer hoog zijn?
Gelukkig geniet ik daar tussen door van mijn kanjers ,en Eef weet natuurlijk ook dat ik het even moeilijk heb en vond het ook beter dat ik belde voor een eerder afspraak.En eigenlijk vind dat ik teveel doe maar daar niet te veel over zegt.
Lianne en Milou doen het zo geweldig ik ben zo trots op ze ,ze zijn zulke enorme kanjers in hun doen en laten,gezelligheid enthousiast in hun sporten en ander bezigheden.Ik heb Lianne weer zien voetballen en Milou had ringzwaaidag en heeft zich geplaatst voor de volgende wedstrijd.IK ben zo gezegend met twee van die mooie meisjes!!
Daar doe ik het voor, dit wil je als moeder niet missen en zet echt alles op alles om hun groot te zien worden en samen met Eef van hun te genieten.
Morgen de lever echo zonder naar toilet te gaan uit bed ,naar het ziekenhuis ,volle blaas en nuchter zal niet mee vallen kun je je voorstellen als je opstaat en niet naar de toilet mag maar er zijn erger dingen dat weten we allemaal!
Nu weten jullie dat het eigenlijk wel goed gaat met mijn,nu ga ik mijn schoenen aan doen en lekker lopen voor dat het weer gaat regenen even lopen met mijn ventje.
Jullie horen van de week hoe het allemaal weer gaat al de ziekenhuis dingen en de uitslag.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    We spreken elkaar niet zoveel "live" maar via je log lees en leef ik met jullie mee!
    Wat heb ik een enorme bewondering voor je! Zo'n sterke en dappere vrouw!
    Heel veel sterkte met alles!!
    Liefs Jessica, mama van Shun An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we denken aan je dikke x de meisjes van 2 zuid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve meis,
    Er gebeurd, er moet zoveel......Ja, soms is het dan echt bikkelen hé.En dan ook nog dat vervelende lange wachten op een uitslag, goed dat je gebeld hebt.
    Meis er breekt weer een nieuwe week aan, met nieuwe kansen, ook voor jou..!!!
    Grijp ze met beide handen.
    Succes met alles de komende dagen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He monique, vind het al zo knap dat je zoveel op papier/blog kan zetten, dus logies als je eens een mindere week heb dat je dit ff laat voor wat het is, maar dan valt het wel op als je een paar dagen afwezig bent en gaan hier ook de rateltjes draaien, zo van , het zal toch wel goed gaan, kop op, lekker makkelijk gezegd zo, maar ik weet dat het anders is, we blijven met je mee leven,
    groetjes van de westlander. Jol

    BeantwoordenVerwijderen