woensdag 11 november 2009

Arbo-arts geweest is echt een lieverd, en heel voorzichtig mag doen wat ik wil in de zin van werken niets moet alles mag als het maar binnen mijn kunnen ligt en niet te veel van mijnzelf eis.
Vanmiddag de dames naar de kapper was echt nodig bij Milou.
Moet toegeven dat ik last heb van mijn leverstreek dan voorkant dan achterkant een branderig gevoel op de rugzijde en voor d een soort druk,weet ook niet of ik nu eerder alarm moet gaan slaan dit zet mijn natuurlijk erg aan het denken wat is het groeit het zo hard dat hij nu al stuwing geeft,rateltjes draaien maar door maar ondertussen geniet in ven mijn meisjes en als ik dan zo hun bekijk weet ik waarvoor ik weer die chemo in mijn lijf wil ik wil ze groot zien worden het is zo mooi om ze te zien ontwikkelen tot eigen persoonlijkheden met hun eigen dingen en s gevoelens.
Vannacht n maar een goed nachtje maken voel ik me weer wat sterker morgen.

2 opmerkingen:

  1. Mogge meis,
    Fijn dat je zo'n goed contact hebt met de arbo-arts, het kan ook wel eens anders.
    En je kunt zelf heel goed aangeven wat wel en niet kan.
    En zeker bellen als jij je zorgen maakt, een geruststellend woord kan je al veel zorgen weg nemen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei,die nare druk in je leverstreek!
    Dat kan je echt in de weg zitten,heb er ook last van op z`n tijd.
    Soms denk ik dat ik dan te druk ben geweest en soms denk ik dat het aan het eten ligt wat ik heb genuttigd.
    En vaak weet ik het helemaal niet.(lees:dan wil ik het helemaal niet weten).
    Heb me er vaak druk over gemaakt en dan bleek er niets aan de hand te zijn,maar ja,je weet maar nooit!
    Ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt.
    Maar gelukkig blijf je toch genieten van je meiden en vecht je voor de toekomst!

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen