donderdag 5 november 2009

Vandaag een rustig dagje gedaan,vanochtend aan dingen gewerkt wat ik moest doen voor wat er komen gaat.
Koffie gedronken bij oppas Jeannet,boterhammetje met mijn meiden.
Vanmiddag schoenen gekocht sportieve stappers ,wel boven mijn begroting maar dat heb je met van die moeilijke voeten.Ze voelen lekker aan mijn voeten wel weer wennen na al die losse slippers van van de zomer.Hoop er nog veel kilometers mee te mogen lopen,tot ze versleten zijn?
Waar ik erg tegenop zag om te vertellen tegen mijn meisjes viel allemaal erg mee,ze reageerde helemaal niet zo heftig als ik gedacht had,vonden het wel jammer maar niet echt heel erg teleurgestelt,misschien komt dat nog maar hadden ook begrip voor de reden, op hun manier.
Een knop minder in mijn maag hoop dat ze het ook echt zo op blijven nemen als nu en we gaan kijken wat we voor volgend jaar wel gaan plannen met de vakanties.
Morgenochtend komt Huub op visite(pastoor) en moeten de wekelijkse boodschappen weer gedaan worden om het drukke weekend te beginnen met name de zaterdag wordt best druk,maar vast ook genieten van al die bezigheden.

2 opmerkingen:

  1. Mogge lieve meis,
    Ja dat wens ik je ook toe, verslijt jij jouw dure stappers maar tot op de draad. En tegenwoordig verslijt je zomaar geen schoenen meer dus .....!!! Wonderen zijn de wereld niet uit.
    Lieverd, jouw kanjers zijn zo sterk, omdat ze bij jou zijn. Jij wijst hen de weg, daarom handelen en reageren ze ook zoals ze doen. Goed en begripvol dus, dat snappen ze wel.
    Op naar een goed weekend meis, geniet er maar volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo even tussen neus en lippen door vermeld je dat je hebt "gewerkt aan wat je moest doen voor wat er komen gaat". Als het is wat ik denk dat het is, dan heb je wel een stap gezet meis!
    En als je Lianne en Milou hebt verteld wat ik vermoed dat je hebt verteld, dan is dat ook niet niks. Ben blij voor jou dat hun reacties minder heftig waren dan waar je bang voor was. Maar om hen dat te kunnen vertellen, heb jij zelf ook wat te verstouwen gehad denk ik...
    Denk aan je.
    Dikke knuffel!
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen