woensdag 4 november 2009

Het was een gezellig avond en echt een aanrader,een bijbelverhaal in een mooi en soms grappig jasje.En zeker de jas van Joshep,is mooi in de kleuren van de regenboog ,welke heel veel mooie vrolijke kleuren geeft in de musical.Mooie muziek en vrolijke liedjes en een fijn gezelschap,van mijn collega's,en ik ben weer een mooie herrinering rijker.
Vandaag eerst voor Eef naar het ziekenhuis op controle voor zijn darmziekte. Gelukkig alles goed alleen de vermoeidheid maar daar is niet veel aan te doen,bloed was goed daar komt het niet van, misschien de medicatie maar zonder gaat nog niet.
Daarna naar de oncologieverpleegkundige om de informatie te krijgen over de porto-A- cath,mijn rustige weken worden zo toch op gevult ma et allelei verplichten bezoeken aan chirug,POS spreekuur wat er allemaal bij hoort.Op 17 november wordt hij dan geplaatst onder een roesje maar kan rekenen op een dagopname omdat het er tussen wordt geplant op het operatie schema.Ik hoop dat ik lang en veel plezier van dat dingetje zal hebben want dat scheelt toch weer een beetje stress voor het prikken.
Vanmiddag met mijn zus op schoenjacht geweest,maar niet geslaagd want de chemo heeft zelfas de vorm en de maat van mijn schoen veranderd,nu moet ik even naar een toch niet zo vrouwelijksoort schoen voor mijn gevoel,maar we kijken nog even verder.
Daarna nog even het verjaardagkadootje van mijn zus samen gedaan,had ze nog te geod.
was heerlijk en relex.
Morgen een rustdag maar wel een moeilijke dag omdat we Lianne en Milou iets moeten vertellen wat ze niet leuk vinden,hoop dat hun reactie meevalt maar ben bang van niet zullen vast verdrietig zijn en teleurgestelt.Ik wil ze eigenlijk alles geven maar dit kan echt niet.Een moederhart wil ze niet teleurstellen .

3 opmerkingen:

  1. in gedachte bij je morgen.... als je gaat doen, wat vreselijk tegen je gevoel in gaat.... Wat denk je vanmiddag toen ik na het werk naar huis reed.... EEN PRACHTIGE REGENBOOG!!!! Dat was goed, mijn vriendin wat ik je gister vertelde mag mee doen aan het onderzoek in het AVL, de regenboog was er ook voor haar! Ik ga je haar jouw blog sturen! Verder wil ik nog even kwijt dat ik nóg je knuffel voel van gisteravond!!!! HOU JOU!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zussie was gezellig he vanmiddag weet zeker dat we het nog een paar keer kunnen doen
    En als het verdriet en misschien woede bij de meiden gezakt is kunnen ze het denk ik wel begrijpen
    succes meis morgen zie je vrijdag weer dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd,
    Jouw kanjers gaan het begrijpen, misschien niet meteen en is er teleurstelling, maar daarna wel.
    Ja, moeilijk hé schoenen kopen, weet er alles van.
    Succes met de port a cath, hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen