woensdag 2 december 2009

Onze meiden hadden schitterende rapporten zo fijn gevoel dat ze ondanks alles het zo goed doen op school,wat zijn kinderen toch flexibel.We zijn zo gelukkig, en trots op onze kanjers.
Vandaag hadden ze surprise op school,altijd spannend vanochtend vol verwachting met hun surprise naar school wat zou er terug komen?
Het is weer raak,dit keer Milou in tranen, erg teleurgesteld in wat ze had gekregen moet zeggen dat ook nu mijn moederhart weer huilt waarom doen ouders dat en laten ze hun kinderen met zo een rottige surprise wat op een rekenmachinetje moet lijken naar school gaan?
Gelukkig liet ze zich heerlijk troosten op schoot en weet dat ze zaterdag zal genieten,als we thuis sinterklaas vieren.Vanochtend zijn Eef en ik samen aan het knutselen geweest voor hun dus komt goed.
Gistrenavond ben ik trouwens lekker verwend met een gezichtbehandeling in het inloophuis,heerlijk relax lekker verwend, zomaar tussen de bedrijven door en daarna even een met een kopje thee.
Het gaat hier gewoon zijn gangentje net als bij jullie allemaal hoop ik,de dagelijkse bezigheden, heerlijk genieten van dit stukje gewoon leven alsof er niets aan de hand is,kon het maar zo blijven.Ik geniet hiervan!

1 opmerking:

  1. Fijn meis, dat je met jouw kanjers zo kunt toeleven naar het komende sinterklaasfeest.
    Ik heb er niets mee, maar ja dat is hé als je alleen bent.
    Geniet er maar volop van, heerlijk toch om zaterdag die extra stralende kinder gezichtjes te zien, ook al zijn ze de echte sinterklaas leeftijd al ontgroeid. Cadeautjes ontvangen is toch altijd leuk.
    Fijn dat beide dames zo'n goed rapport hebben, het zijn en blijven echte kanjers.
    Dagdag Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen