zondag 6 december 2009

sinterklaas is weer uitgezwaaid

Donderdag een kleine zieke Milou geen mexicaanse griep, en ook vrijdag lekker thuis,Ik heb bijna niets gedaan want Milou wilde filmpjes kijken van toen we haar kregen in China en toen ze klein was,dan blijf je zelf ook kijken.Lekker op de bank kijken naar die kleine mooie dreumes.Werd er wel emotioneel van zeker bij het aan komen op schiphol waar je dan heel je familie weer ziet staan dat warme gevoel!!Dit was echt zo een mooi iets in mijn leven,het in ons hart sluiten van onze mooie chineese meisjes.
'S avonds een beetje de sterfdag van mijn schoonvader herdacht,was mooi om daar even bij stil te staan.

Net op jeugdjournaal gezien dat sinterklaas weer terug vaart naar Spanje.
Wij hebben een heerlijk en gezellig , leuk sinterklaasfeest gehad met zijn viertjes.De meisjes waren blij met hun kadoos,Milou had een spel bedacht met een dobbelsteen om de pakjes uit de zak te halen,wat leuk was en zo best nog lag duurde voor de zak leeg was.Ze hadden allebei gedichten gemaakt voor iedereen en Lianne had daarmee een zoekspelletje gemaakt.
Ze waren zo verbaasd omdat ze een surprise hadden,welke Eef en ik zelf samen hadden gemaakt,maakte alles weer goed voor Milou na haar teleurstellende surprise op school.
Genoten van ons sinterklaasfeest lijkt wel intenser dan vorig jaar ,toen de chemo in mijn lijf raasde.Ik probeer intens te genieten van deze mooie momenten zodat ik daar straks weer naar terug kan kijken en kracht te krijgen mijn volgende kuur,als het even niet zo lekker gaat?
Mag nu zeker niet klagen op dit moment lijkt het allemaal steeds beter te gaan,al heb ik wel wat last van mijn arm met name 's nachts wordt ik er wakker van,een raar slapend prikkeld gevoel in het middelste gedeelte, drie derde,en een pijnlijk botje,het puntbotje van je elleboog.
Nog even aan kijken ga nog niet direct stappen onder nemen even geen ziekenhuis is zo lekker.
Vandaag allelei papieren op gezocht voor de chinareis,is wel heel mooi om foto terug te kijken en de tekst te lezen ,heb ik mooi allemaal mee gemaakt het mooiste wat ik ooit heb gekregen van God mijn twee meisjes.
Leef uit naar de rootsreis van hun dat ik heel graag, intensief en goed wil beleven en er voor hun te zijn op de moeilijke en mooie momenten.

We gaan met zijn alle weer een nieuwe week startte op naar het kerstfeest,ik hoop voor iedereen een mooi liefdevol kerstfeest ,met de warmte van de mensen van wie je houd om je heen en de mooie herrinneringen die iedereen heeft aan degene die we dit jaar moeten missen en toch een mooi kerstfeest zullen hebben.
Voorbereiden op kerst op een speciale manier.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een super-maand toe!! En daarna een super-jaar... en dan nog één... en nog één en dan nog veel meer!!!!... Geniet, lach en leef! Dikke kus, LOVE YOU!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge meis,
    Fijn dat je zo genoten hebt van de sinterklaas, en nu op naar de kerst.
    Nog fijner dat jij je goed voelt.
    Geniet er maar volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen