vrijdag 26 maart 2010

Ik heb weer gebelt

Het is nog niet lekker met mijn arm dus heb de telefoon gepakt om weer hulp te vragen voor het weekend.
Met parcetamol codeïne heb ik wel aardig geslapen maar de pijn gaat niet weg erdoor,ben ook wel weer meer moe dan vorige week de energie komt maar niet terug,hier blijf ik ook zoveel moeite mee hebben ik wil gewoon alles doen en ga vandaag toch proberen mijn program af te werken,vanochtend zingen voor je leven in het inloophuis,vanmiddag even kijken of ik mijn taak ga vervullen en vanavond is mijn vriendin der verjaardag en daar wil ik ook naar toe,vriendin van de lager school toen tweede klas en ook mijn buurvrouw dus daar wil ik wel even heen.
Fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Goed zo meis, alle mogelijkheden die er zijn aangrijpen.
    Toch ook een beetje rusten hoop ik tussen alle bedrijven door, dan kun je vanavond ook nog gezellig een feestje meedoen.
    Jij ook een fijn weekend hé.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Monique,
    Misschien kan je voor je arm een keer een afspraak krijgen op de pijnpoli. Zonder pijn kan je nog meer genieten in China.
    Vraag het anders maar 's na bij dr. Bos
    Ik ken iemand die daar werkt, dus misschien...
    Sterkte he,
    Groetjes,Linda

    BeantwoordenVerwijderen