maandag 29 maart 2010

Nieuwe week


Daar staat ze weer onze kanjer was weer eerste in haar groep,wat was ze weer zenuwachtig,die ochtend toen we samen even op bed lagen had ze haar al haar oefeningen al besproken en wist ze precies wat ze allemaal moest doen ,maar toch dan is ze zo nerveus maar daar stond ze weer en lag de trotse moeder op de grond om daar de foto van te nemen.
Vrijdag had ik alles gedaan wat ik wilde en ben dus ook bij Remi geweest en tot nu toen gaat het goed met mijn arm maar durf nog niet te hard te juigen omdat er nog geen 5 dagen om zijn dat was het record dat de pijn weg bleef.
Wel ben ik nog steeds moe en slaap op zijn advies met medicijnen om even tot rust te komen,en het a slapen gaat goed nu de energie nog terug krijgen.Lijkt wel of ik nooit tevreden ben als ik het zo lees maar hoop dat jullie begrijpen dat ik de energie terug wil zodat ik alles kan maar niet zo enorm moe meer ben in de avond.
Vandaag gewerkt 6 uur en best mee gewerkt geeft een goed gevoel maar voel het best maar ook dit moet weer wennen.
Morgen gaan we de visums aan vragen voor de grote reis, en dat op naar 30 april,met nog heel veel stapjes er tussen,met name die van 16 april de controle afspraak met dr. Bos.Ik hoop dat het goed is maar weet en voel dat het ook zeker anders kan zijn,maar zoals jullie weten kan ik eigenlijk niet echt vertrouwen op mijn lichaam,maar ik hoop dat ik het volhou tot 16 april en dat de afleiding die ik hier thuis heb me een beetje met de gedachten afleid want die radertjes, ja die blijven draaien !
Op weg naar Pasen dan maar, goede vrijdag was vorig jaar niet gemakkelijk en weet ook niet of ik deze dienst weer aan kan,want ook Hij was bang voor wat er komen ging.
Ik wil niet te ver vooruit denken en mag dat ook niet maar is soms heel moeilijk!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, ja wat een kanjer he die Milou nou daar mag ze best even zenuwachtig voor zijn toch? Gelukkig gaat het me jou weer wat beter en wat fantastisch dat je weer lekker hebt kunnen werken. Volhouden zo.
    Groetjes en dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique. vervelend van die pijn
    in die arm steeds en dat er niet veel
    verbetering in zit.Maar je houdt toch
    wel het vertrouwen dat goedkomt.Het zal toch
    een keer over gaan! Je kanjers hebben het
    weer goed gedaan in het weekeind
    liefs Map en Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey trotse moeder!

    Dat heeft jou dochter weer goed gedaan!
    Altijd mooi om zo`n moment mee te maken dacht ik.
    Jammer dat je energie te wensen over laat,ik ken dat en het is erg vervelend.
    Zelf heb ik ook weer wat mindere dagen.
    Het ging zo lekker,maar nu toch weer last van de lever en het beperkt me meteen.

    Pas goed op jezelf he,doe het kalm aan!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen