donderdag 4 maart 2010

soms heb je wel eens van die dagen

Ja dat heeft iedereen wel eens dat alles even niet zo zonnig uit ziet, of eigenlijk even de zonnige kant niet kan vinden.Vandaag begint deze dag eigenlijk zo door allerlei kleine dingen raak je dan geïrriteerd en vang je elke prikkel op en reageer op de verkeerde manier.Waar je natuurlijk eigenlijk spijt van heb,en moeten we vergeten en vergeven dat hoort bij het leven om meer ervan te blijven genieten.
Maar dan komt de hoop ,geloof en liefde weer terug.Gaat het zonnetje weer schijnen.
Misschien een onzichtbaar scherp steentje op mijn weg?? Maar ik stap eroverheen en gaat toch lekker weer verder met mijn leven.Dat is wat ik wil geieten van alle momenten met mijn kanjers.

4 opmerkingen:

  1. Och meis, ik hoop dat de zon weer snel voor je schijnt.
    Ik stuur in ieder geval een portie door.
    Vangen hé..!!
    Dikke knuffel en liefs,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk Monique, dat is dus ook gewoon zo als het gaat, en zoals je zelf als zegt, daar schijnt de zon weer, al is die niet altijd even scherp, het is maar zoals je het zelf ervaart, positief, van de zonnige kant, zal niet altijd lukken maar je kan het zeker proberen.

    doei, jol. v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde het opnieuw doen, maar zie dat ze er wel staan.
    Ik hoop dat je een zonnig weekend tegemoet gaat.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geloof, Hoop en Liefde

    Speciaal voor jou, voor jouw speciaal!

    X, Linda

    BeantwoordenVerwijderen