dinsdag 2 maart 2010

Goed resultaat

Gistren een goede behandeling gehad van Remi, met tot nu toe een goed resultaat en nu hopen dat we dit volhouden!!Zonder pijn is zo fijn.
Vanochtend met zoveel liefde ontvangen op mijn afdeling voelde me zo super welkom bij mijn lieve collega's, en yes ik ga weer proberen om te werken maandag voor 4 uurtjes.
Het is niet meer glad buiten dus daar kan niets mee mis gaan ik ga er weer voor van deze stapjes krijg ik energie en maakt me vrolijk dat ik het weer mag en kan gaan doen, denk niet na voor hoelang maar ga er weer voor.

Mijn grote dochter kwam met de cito uitslag, is super goed wat heb ik toch een kanjers!!Niet dat ik dit heel belangrijk vind maar is toch mooi voor haar dat ze zo lekker mee kan op school en nu hopen dat ze het vol gaat houden op de middelbare.Dat ga ik mee maken!!!!

4 opmerkingen:

  1. Fijn meis, deze goede berichten.
    Geniet er maar volop van.
    geef die kanjers van jou maar een grote pluim..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EN ZO IS HET MAAR NET!!!!!!!!!!!!!!!!
    Welkom terug straks, al blijft die maandag toch een beetje jammer!!!! hahahaha
    Ik zoek je wel op! Zo verbonden ;-)
    Kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Monique,blij je weer te zien! liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Monique,

    Fijn dat je weer aan de slag kan. Zijn toch weer postieve berichten.

    liefs berry en karin

    BeantwoordenVerwijderen