woensdag 31 maart 2010

Was het nu lente of herfst?

Het lijkt wel herfst,beetje jammer we hebben zo een zin in de lente.
De papieren voor de visum liggen in Den Haag,dat is weer een stapje,nu zijn we ook nog een excursie aan het zoeken in Chongquing de plaats waar we met zijn vieren zijn waarbij de plaats ligt waar het kindertehuis van Milou staat.
Mijn arm is vrij rustig, slaap nog met de medicijnen , ga nu afbouwen hopelijk gaat het goed,het gevoel in mijn leverstreek is niet fijn,maar dragelijk alleen gaan mijn gedachten daardoor op de hol probeer tot nu te denken en niet te veel vooruit.Wel de reis naar China natuurlijk nog 30 nachtjes slapen zei mijn nichtje vanmiddag en dat is zo gaat hopelijk snel zonder scherpe stenen op mijn pad .

3 opmerkingen:

  1. Hoi meis, Ja, dat mag je wel zeggen...herfst.
    Hopelijk komt de lente weer snel terug.
    Kalm aan en goede voorbereidingen voor de reis.
    Veel voorpret en een fijne dag vandaag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve, lieve Monique
    Nog 30 daagjes!!... Wij tellen met je mee!!
    Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Monique,

    Heerlijk dat de reis naar China nu zo dichtbij komt meid! Geniet van de voorbereidingen, dat geeft ook afleiding t.o.v het herfstachtige weer buiten.
    (Terwijl ik je dit mail schijnt er een lekker zonnetje buiten.)

    Het gevoel in je leverstreek verontrust je en dat is begrijpelijk meid.
    Heb gisterenavond een kaars opgestoken en gebeden voor je in de kerk.
    Ik wens jou zalige paasdagen met iedereen die je lief is!

    Dikke kus
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen