dinsdag 27 april 2010

Heerlijk bezig met de voorbereidingen,vandaag nog even schoenen gekocht en nog wat andere dingen.
Even langs Remi geweest, behandeld en wijze woorden mee gekregen welke ik vast moet houden de rest van de reis en eigenlijk ook daarna ik ga mijn best doen..
Ik heb nog steeds een rustig gevoel naar vrijdag en absoluut geen zenuwen dit ga ik zo houden want alles is geregeld en wat op ons pad komt gaat vast goed komen.
De meiden gaan zo hun gangetje en Eef heeft al vakantie,kan hij beetje uitgerust op vakantie gaan.
Aftellen is begonnen.

8 opmerkingen:

  1. ik wens jullie een geweldige reis en ik hoop dat jullie foto's kunnen nemen in Lishui.
    Liefs,
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo, op naar vrijdag...!!!
    Succes met de laatste loodjes.
    Lekker hoor zo, klinkt erg ontspannen en reislustig.
    Ga er voor lieverd..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó spannend!! Nog heel even... Genieten!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve nicht, eef en meiden dit wordt een super reis waar jullie met zijn 4en van gaan genieten. Op naar china heel veel plezier.

    groetjes corina en de rest van de fam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne reis gewenst,zonder pijntjes maar met veel energie.
    Veel plezier met z`n allen,geniet van deze weken!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat Corien je al een heerlijke
    vacantie namens de famielie hebt toegewenst
    Maar ik wil het ook nog eens doen namens
    Tante Map en Ome Gerard! LIefs uit
    DEn Hoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. M,E,L EN M, daar gaan jullie dan , heel veel plezier, geniet ervan laat het maar lekker over je heen komen, we leven met jullie mee,
    tot over twee weken,
    fijne vakantie van de van Galens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique, ik wens jullie een fantastische reis!!Wat geweldig dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Veel reisplezier, maar vooral een voorspoedige tijd gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen