woensdag 7 april 2010

rustig dagje

Vandaag een rustig dagje gedaan vanochtend wat administratie en naar school geweest om te vragen of de meisjes een brief mochten maken en uitdelen aan hun klasgenootje voor kleine kadootje voor de kinderen van het kindertehuis.Was natuurlijk goed m en ze juffen waren enthousiast.
Vanmiddag even in mijn moeder nieuwe huis wezen kijken moet toch altijd weer meer gedaan worden als het dan helemaal leeg is dan we verwacht hadden.
Daarna gewoon het dagelijkse eten en wat op de computer tussendoor wat ik gemaakt heb is een site waar we op gaan schrijven als we in china zijn.Ik ga mijn blog iets bij houden maar met zijn vier gaan we de ander site doen dan kunnen de meiden ook zo af en toe een stukje schrijven.
Familiegerritse.waarben jij.nu
Kunnen jullie lezen en reageren als jullie dat leuk vinden als wij de mooie reis gaan maken.
Voel me nog steeds niet 100% zeker dat het echt gaat gebeuren,maar het is nog drie weken a.s. vrijdag en eerst volgende week vrijdag contole dr.Bos denk dat ik daarna er pas echt in ga geloven,hoop zo dat het nog een beetje rustig is en dat ze niet te wakker zijn geworden het is wel winterslaap geweest voor de kankercellen, maar het liefs mogen ze de zomer ook slapen maar weet ook dat ik dat zelf niet in de hand heb en het moet nemen hoe het komen gaat maar hopen mag wel!!
Geloven dat God mijn blijft dragen voor mijn kanjers en dat ik de liefde van mijn kanjers mag blijven voelen en hun de liefde kan blijven geven .

3 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Heerlijk toch zo'n dagje met van alles wat.
    Goed van je dat je een reislog gestart bent, kun je zeker alle reisverhalen goed op bijhouden..!!
    Ik kan me voorstellen meis, dat jij je nog niet zeker voelt, maar moed houden hoor, natuurlijk gaat het door...!!!
    Fijne dag vandaag.
    Lekker genieten hoor.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo monique,
    rustig aan hoor, niets moet, alleen straks de reis naar China moet doorgaan voor jullie, Blijf erin geloven dan zit je straks ineens in het vliegtuig met je kanjers en vrienden en ook dan blijven we jullie volgen via de site.
    Doei, jol.v.G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,die onzekerheid is niet prettig.
    Ik hoop dat je goede uitslagen krijgt binnenkort zodat je weer even vooruit kan.
    En dan met een goed gevoel naar China!
    Ik zal zeker het nieuws volgen wat we tijdens jullie reis doorgestuurd krijgen,ben erg benieuwd hoe het daar met jullie zal gaan.

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen