donderdag 8 april 2010

op naar de ambassade

Er zijn papieren niet in orde voor china dus moet ik morgen zelf de paspoorten gaan halen bij de ambassade,mijn persoonlijke tom tom is niet zo goed maar ga het op mijn geheugen doen,Eef kan namelijk niet mee.
Helaas niet zingen bij in het inloophuis, morgenmiddag creamiddag op school,het is wel weer een beetje druk maar dan gaat de tijd wel door,Mijn arm is niet echt wat meewerkt,dan maar weer een paracetamol codeïne voor de nacht.Vanochtend gebeld of de afspraak eerder kon bij dr. Bos maar ze is er pas vrijdag, moet zo wezen denk ik?

1 opmerking:

  1. Oef, dan op naar de ambassade..!
    Haha, jouw tomtom zal je zeker daar brengen waar je moet zijn, en je hebt je mondje ook bij, dus dat komt helemaal goed.
    Succes meis.
    Ook met de controle in het ziekenhuis.
    Fijne dag vandaag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen