maandag 24 mei 2010

Daar ben ik weer




Dat is lang geleden dat ik op mijn eigen blog heb geschreven.We zijn weer een week terug en eerlijk gezegd ben ik nog niet met mijn beide voeten op de Nederlandse bodem.Alles draait wel weer , maar ben nog veel bezig met de mooie tijd die wij in China hebben gehad met zijn vier en met zijn achten.
Het was echt onwijs mooi , eigenlijk geen woorden voor,om dit met mijn gezin te mogen doen het geboorteland en plaatsen te mogen bezoeken van mijn kanjers.
Het waren enorm drukke dagen elk uur was wel op gevuld .Ben nu bezig met ik foto's aan het ordenene en mijn verhaal erbij aan het schrijven en natuurlijk kan ik mijn verhaal aan heel veel mensen vertellen die allemaal met ons mee geleefd hebben en mee gelezen hebben via onze waarben jij nu site. Even twee foto's mijn meiden als keizerinnen verkleed voor de foto en een foto bij de tempel of heaven.Er zijn er te veel om te plaatsen maar jullie zien ze wel als het boek klaar is.
Ik heb voor mijn gevoel even geen kanker gehad in China en wil eigenlijk in die flo blijven maar weet ook nu ik het blaadje van de kalender weer omsla dat ik van de week weer bloedcontrole krijg en uitslag bij dr, Bos. De waarheid komt gewoon weer terug is en blijft hard ,maar ik kijk terug naar deze periode en ben hier dankbaar voor, en herrineringen blijven altijd bestaan en koestren we . Voor mijn en ook voor Eef, Lianne en Milou blijven deze mooie herrineringen ,en ik weet dat er nog 4 andere mensen zijn die dit met ons delen.
En weet en heb gevoelt dat Hij mijn heeft gedragen en mijn gebed verhoord heeft.Ik ga weer op weg naar de controle en de kaarsjes brandde weer en bid en hoop dat het ook nu nog steeds rustig is daar binnen blijf maar slapen kankercellen.Zodat ik nog vele mooie dingen met mijn kanjers mag mee maken,maar ook van de dagelijkse dingen waar ik ook van geniet.

5 opmerkingen:

  1. Ha Monique,
    Fijn om weer je vertrouwde blog te lezen,niet dat we jullie niet gevolgd hebben hoor,maar ik keek wel uit naar een berichtje.
    Voor jullie allemaal hoop ik dat het een eindeloze flow wordt,blijf er voorlopig maar lekker in hangen, Els Theloesen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, lieve meis,
    Ja, ook hier op je eigen log weer welkom terug. Ik snap het goed hoor, je moest eerst even thuiskomen en uitsudderen na deze fijne reis.
    Die voor jullie alle vier zo ontzettend belangrijk is geweest en nog is. Daar kun je ook niet meteen weer uit loskomen. Hoeft ook niet, blijf er maar van genieten, zolang als het kan.
    Succes meis, met de komende controle, ik denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Home sweet home... Welkom thuis lieve kanjers!!!

    Tot snel,

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, gezellig dat je er weer bent. We zijn zeer nieuwsgierig naar de foto's en verhalen natuurlijk. Vertrouw er denk ik toch nog maar even op dat je lichaam nog in winterslaap is. (er is denk ik meer nodig dan een reis naar China om het wakker te schudden)
    Succes
    Ed Tess en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Ik heb met veel plezier jullie reis gevolgd.
    Wat hebben jullie genoten, en genieten jullie nog steeds. Nu weer thuis de draad op pakken. Veel succes met de volgende controle en hoop met iedereen dat het weer goed mag zijn.
    Groetjes Lia Kester

    BeantwoordenVerwijderen