woensdag 26 mei 2010

geen zon

Jammer genoeg is het zonnetje er vandaag hoop dat hij vrijdag zich toch even meld!
Al gluurt hij maar even tussen door dan weet ik dat het goed is?Ga dit keer met mijn zus ook mee als ik uitslag krijg,want Eef kan even echt niet mee.Mijn zus en zwager gaan dat weekend lopen ergens in Limburg net als mijn broer en schoonzus en andere van ons dorpje,heuvels lopen zoals ik begreep, de heuvels of bergen van het leven, naar de top en weer in het dal en dan toch die berg of heuvel weer op.
Ik merk dat ook Lianne weer erg bezig is met de volgende controle ,kreeg een sms, ze maakte zich zorgen omdat ze dacht dat het vandaag was en de zon niet schijnt.
Milou is zo met haar eigen dingetjes bezig ,juf morgen jarig ,spreekbeurt ,dagje Archeon volgende week, wat heb ik toch heerlijke meiden ,zo verschillend maar elk zo uniek wat een rijkdom.
De chinareis waren gouden weken waar ik nog heel lang op wil verder drijven.

Laat de kaarsjes brandden en met geloof ,hoop en liefde ga ik deze uitslag weer te gemoed.

4 opmerkingen:

  1. He Monique,

    Wij gaan natuurlijk weer duimen voor goed nieuws en voor de zon.

    liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique, wat een prachtige foto's van jullie en natuurlijk van Lianne en Milou. Ja dit kunnen ze jullie niet meer afpakken wat hebben jullie genoten met elkaar. Nu weer met beide beentjes op de grond zoals dat heet. Maar je bent zo sterk je gaat maar door. Ik spreek je snel. Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte voor morgen,we hopen maar dat alles naar wens verloopt.
    Denk aan je!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja lieve meis, het was een prut dag vandaag, hier ook de hele dag grijs en nattigheid en gewoon koud. Niks aan.
    Natuurlijk denk ik aan je vrijdag en brand er een lichtje.
    En duim mijn duimen dol voor een goede uitslag, het blijft spannend, iedere keer opnieuw, voor jou maar ook voor jouw kanjers.
    Alle goeds meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen