dinsdag 8 juni 2010

even een berichtje

Even een klein berichtje,het gaat hier zo rustig zijn gangetje druk met allelei dagelijkse dingen.
Tussendoor wel wat dagen gehad van veel slapen en erg moe zijn,maar ben ik daar weer doorheen en gaat het best weer redelijk.
Op weg naar 30 juni daarna ga ik weer verder denken hoe de vakantie gaat verlopen met ons gezinnetje.Stap voor stap niet te ver vooruit denken, probeer ik!
De controle afspraak verzet want vind het niet fijn om op de dag dat Lianne afscheid neemt van de lagere school die dag de uitslag moet krijgen,zij is er ook altijd enorm mee bezig.En vertrouw op mijn arts dat als er uitslagen binnenkomen en zijn alarmerend dan belt ze wel.
Vandaag ga ik met mijn vriendin aan de voedselbankactie voor de kerk werken,geeft afleiding en is zeker goed gevoel om de medemens iets exstra's te doen.

3 opmerkingen:

  1. Een beetje afleiding is altijd goed,even met andere dingen bezig zijn.
    Gelukkig dat je na wat bijslapen weer wat op krachten bent gekomen,want moe zijn is ook niet alles.
    Prettige dag!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, lieverd, fijn dat je de accu weer aan het vullen bent.
    Gelijk heb je hoor, wat de volgende afspraak betreft. Je kunt maar één ding goed doen en dat is eerst je dochter en daarna de rest weer.
    Die paar dagen maakt echt niets uit.
    Fijn dat je ook nog kracht en energie kunt geven aan anderen, ja is altijd goed, je krijgt er ook heel veel voor terug.
    Lieverd, maak het goed hé...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zussie ben je er al klaar voor ,voor morgen weer een leuke dag gezellig naar de stad en een ketting trachten te maken ,maar dat gat ons wel lukken toch dikke kus en tot morgen je zus

    BeantwoordenVerwijderen