donderdag 3 juni 2010

Weer onder mijn vleugels

Lianne is weer thuis moe en mak maar zo genoten,was veel leuker dan ze zich van te voren had bedacht.Ze was schor van het praten en gillen denk ik,wel veel gefietst zei ze 100 kilometer maar achteraf ging het toch wel snel zo met zijn alle fietsen.
Voor mijn en Milou had ze een kadootje gekocht Eef kon ze niets voor vinden.Ik kreeg een mooi rood hart van steen met bloemetjes erop geverft,wat is het toch een kanjer en wat wordt ze groot.Een klein hartje van haar want dat heeft ze soms een grote mond maar zo een klein hartje,zo herkenbaar.
Helemaal trots dat ze i.p.v. mavo/havo de havo mag gaan doen omdat de klassen mavo/havo vol zitten.
Zo mooi hoe ze dit dan zegt,ik zeg dan, gewoon proberen en zij zegt dan ,ik ga het niet proberen maar ga het doen!
Milou vandaag vlinders in haar buik ,en mama ook, want ze heeft vandaag haar spreekbeurt met een grote tas met Chinese spulletjes en haar PowerPointpresentatie ging ze naar school .We weten dat ze het kan maar is zou onzeker en bang dat ze een foutje maakt.
Zelf gaat het met mijn lijf wat op en neer soms voel ik me weer goed en dan komt er wel weer een of ander pijntje opzetten,ook merk ik dat ik ook wel snel moe ben en veel slaap dat is wel lekker want dat tobben in de nacht is ook niet alles.
Vanavond gaan we naar Mary Popings in Scheveningen ben benieuwd hoe ze dat vinden.
We gaan met zijn alle een heerlijk weekend tegemoet allemaal naar buiten en in het zonnetje!!Energie opdoen.

1 opmerking:

  1. Fijn meis, dat het allemaal zo goed gaat met jouw kanjers..!!
    Ja, en jij zelf, zeker heb je soms dagen, dat het allemaal wel een beetje beter zou mogen, maar meis een paar uur extra slaap, een middagje luieren, of wat er dan nodig is, kan wonderen doen.
    Gewoon doen wat nodig is en niet forceren.
    Ik hoop dat je genoten hebt van Mary Poppins.
    Ook heerlijk zo'n avondje uit..!!
    Lieve meis, op naar een heel fijn, zonnig weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen