vrijdag 11 juni 2010

weekend

Woensdag een mooie ketting gemaakt samen met mijn zus gezellig in een kralenwinkel ,dan weet je niet wat je moet kiezen eerst al de kleur en dan het model maar we hebben hard gewerkt.
Thuis gekomen kwam eerst Milou had een leuk feestje gehad en Eef en Lianne kwamen om half 10 thuis,lianne had super haar best gedaan gescoordmaar waren tweede geworden dit was niet eerlijk gegaan volgens de verhalen maar de scheidrechter is de baas en die beslist.
Donderdag kwam mijn collega even gezellig langs voor ze ging werken even de foto's van china kijken en even elkaar weer zien. Super fijn dat je er even was.
Vandaag lekker gezongen in het inloophuis wat even moeilijk ging dit omdat er bij sommige liedjes veel emotisch op komen maar is ook wel eens goed en daar mag het zonder je te schamen voor je tranen.Onderweg naar huis kon ik me dan weer rustig krijgen om er weer te zijn voor mijn meiden.
Zoals jullie lezen probeer ik zoveel mogelijk bezig te zijn maar ga zeker af en toe even plat omdat de moeheid me soms erg overvalt als ik er aan toe geef en heb even geslapen voel ik me toch weer beter.DE parcetamol is ook een mooi middel wat me ook helpt maak me er niet druk meer neem ik het gewoon me lekker voelen is voor alle partijen heel belangrijk.
Weekend de WK is begonnen geen kaart meer van china aan de muur maar een lijst voor de uitslagen van de wedstrijden.
Weekend is best wel vol ga kijken wat ik allemaal ga doen en moet laten.
Lekker uitslapen dat ga ik zeker doen!

2 opmerkingen:

  1. Zo is het meis, goed zorgen dat geest, lijf en leden in balans blijven. Toegeven als je moe bent, huilen als je huilen moet, pilletje als je pijn hebt.
    Het helpt allemaal om er een aangename dag van te maken.
    Veel plezier met de voetbal.
    Fijn weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, nou het weer zat je lekker mee het weekend, niet echt heet maar dan kan je denk wel meer doen. Hoop dat je heb kunnen genieten, maar toen ik je zag lukte dat wel zo te zien.
    gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen